مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/07/14 10:01:58
کد خبر: 1449

نمایشگاه دستاوردهای خیرین مدرسه ساز استان گیلان در نگارخانه مارلیک

نمایشگاه عکس دستاوردهای خیرین مدرسه ساز استان گیلان با شعار “همه با هم مدرسه بسازیم” به همت اداره کل نوسازى، توسعه و تجهیزمدارس گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از تاریخ ١۴ تا ١٩ مهر ماه ٩٧ درنگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت در معرض دیدعلاقمندان قرار می گیرد.


محمدحسن پور ضمن اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با آثاری از محمد گلچین ازمدارس قدیمی و ییلاقی شهر تالش استان گیلان  همچنین تصاویری از مدارس خیرساز استان و تصاویر پروژه های در حال اجرا شامل ۴٠ عکس به صورت رنگی وسیاه و سفید در ابعاد مختلف در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

به گفته رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت؛ فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه برای مشارکت بیشتر خیرین در امر مقدس مدرسه سازی،استفاده از ظرفیت بالای مشارکت خیرین، انعکاس کمبودها و نیازها در بخش فضا وتجهیزات آموزشی و تکریم خیرین مدرسه ساز از اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.

نمایشگاه دستاوردهای خیرین مدرسه ساز استان گیلان» در روزهای مذکور از ساعت ٨:٣٠صبح تا ١٣ ظهر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت پذیرای علاقمندان است.


اشتراک گذاری