مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/07/10 18:31:39
کد خبر: 1447

جهانگیری:

مدرسه نقطه کانونی توسعه کشور است

​معاون اول رئیس جمهور گفت: باید امکانات و شرایط لازم برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در مدارس فراهم شود؛ زیرا مدرسه نقطه کانونی و اصلی توسعه کشور است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ اسحاق جهانگیری در آیین بهره‌برداری همزمان ۱۷۰۰ فضای آموزشی، ورزشی و پرورشی در سراسر کشور که در دبستان خیرساز فرزانه ۳ تهران برگزار شد، بیان کرد: موثرترین، ضروری‌ترین و پربازده‌ترین مکان برای سرمایه‌گذاری، هزینه کردن در حوزه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه مدرسه نقطه کانونی و اصلی توسعه کشور است، افزود: باید همه امکانات و شرایط لازم، از جمله فضاهای آموزشی مناسب و شایسته برای تعلیم و تحصیل آینده سازان میهن فراهم شود.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید براینکه دانش‌آموزان باید علاوه بر برخورداری از شرایط مناسب، در فضای آموزشی ایمن و استاندارد به تحصیل بپردازند، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید به خلاقیت دانش‌آموزان اهمیت ویژه‌ای بدهد و برای شکوفایی خلاقیت آینده سازان از هیچ تلاشی دریغ نکند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: البته محدودیتهایی در این حوزه وجود دارد که بخشی از آن به شرایط کنونی کشور ارتباط دارد و بخشی هم به برنامه ریزی مدیران برمی گردد، بنابراین ضروری است اقدامات با دقت تمام انجام شود.

 

اشتراک گذاری