مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/07/08 19:11:38
کد خبر: 1441

بهره‌برداری از 110 مدرسه اهدایی مقام معظم رهبری

آیین بهره‌برداری از 110 مدرسه‌ بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اهدایی مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیرعامل بنیاد برکت، و جمعی از مسئولان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به حضور پرشور مردم در عزاداری ماه محرم، گفت: از آنجا که اساس انقلاب اسلامی درست و اصولی است، همه‌ جوانان، چه شهری و چه روستایی آماده‌ جان‌فشانی برای دفاع از نظام و انقلاب هستند. 

آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی افزود: جواب رد به درخواست مذاکره از سوی رئیس‌جمهور آمریکا نشانه‌ عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی است.

وی با تجلیل از اقدام ارزشمند مدرسه‌سازی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، تصریح کرد: ستاد کارهای بزرگی را در سال‌های گذشته آغاز کرده است که ساخت مدارس، یکی از بهترین آن‌هاست. یقین دارم این عمل خیر مشکل‌گشای شما در روز قیامت خواهد بود. هیچ حسنه‌ای والاتر از خدمت به خلق نیست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه مدرسه بزرگ‌ترین پایگاه فرهنگی جامعه است، ادامه داد: امیدواریم مدرسه‌سازی که یک حرکت الهی است و مورد رضایت حضرت صاحب‌الزمان(عج) قرار دارد، در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و از طریق بنیاد برکت با سرعت، ابعاد و گستردگی بیشتری ادامه داشته باشد.

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری