مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/11/18 11:45:43
کد خبر: 144

نشست مدیران مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران با مدیران مدارس استثنایی خیرساز پایتخت

نشست هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران با مدیران مدارس استثنایی صبح امروز با حضور کریمی رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ، بنی آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، جعفر شریعتی عضو هیات مدیره و قربانی مدیر عامل مجمع خیرین در محل آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.


شهناز کریمی رئیس آموزش و پرورش مدارس استثنایی در آغاز این نشست گفت:سال گذشته 20مدرسه خیر ساز در جشنواره های خیرین مدرسه ساز شرکت کردند که از این میان مدرسه حاج قاسم همدانی بالاترین رتبه را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: طبق آمارهای موجود، متاسفانه بیشتر مدارس استثنایی در بافت فرسوده قرار دارند که نیاز به تخریب و باز سازی داشته که مستلزم حمایت خیرین است.
رئیس آموزش و پرورش مدارس استثنایی  افزود:آموزش و پرورش مدارس استثنایی زمینی در منطقه کردان دارد که در نظر دارد اردوگاهی تفریحی و آموزشی برای کودکان استثنایی بنا نماید که نیازمند همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز است.
بنی ادم ریس مجمع خیرین مدرسه ساز در ادامه این نشست با تاکید بر اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز نگاهی ویژه به آموزش و پرورش استثنایی دارد افزود: خوشبختانه ، کشور ما سر ریز  از خیرین و افکار متعالی است به طوریکه در منطقه محرومی چون اسلامشهر دانش آموزان با پول توجیبی اندکی که دارند مدرسه می سازند که این امر مژده ای به جامعه خیرین است.
وی با تاکید بر اینکه این جشنواره ها در جهت آماده سازی جامعه برای جذب خیرین است گفت:مجمع خیرین مدرسه ساز با سوق دادن خیرین به سمت مدارس استثنایی تمام تلاش خود را در جهت مرتفع ساختن مشکلات این مدارس خواهد داشت.
شریعتی عضو هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز در ادامه این جلسه تصریح کرد: سال گذشته 309مدرسه خیر ساز در سطح شهر تهران بود که از این میان در 265 مدرسه جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار شد.
وی  با اشاره به اینکه، خوشبختانه در سال جاری تعداد مدارس خیر ساز به شکل چشمگیری گسترش یافته، بیان کرد:در حال حاضر 320مدرسه خیر ساز در سطح شهر تهران وجود دارد که با احتساب شهرستانهای استان به 820مدرسه می رسد.
درادامه این جلسه مدیران15مدارس خیر ساز ضمن ارایه گزارش عملکرد، نظرات ، پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری  جشنواره های امسال و اقدامات انجام شده ارایه دادند.
در پایان این جلسه طبق مصوبه ای مقرر گردید:
1-تمام مدارس استثنایی که از جهت سیستم گرمایشی مشکل دارند به مجمع خیرین مدرسه ساز معرفی شوند.
2-معرفی یک قطعه زمین به مساحت حداقل 10هزار متر مربع در شهر تهران برای ساخت مجتمع آموزشی رفاهی و تفریحی ویژه دانش اموزان استثنایی و خانواده هایشان  با اولویت کودکان اوتیسم
3-معرفی دانش اموزان نخبه استثنایی به مجمع خیرین 
4-برگزاری جشنواره های مدرسه ای در دهه اول اسفند
نزاکت الهیاری


اشتراک گذاری