مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/07/02 20:34:39
کد خبر: 1438

رئيس جامعه خيرين مدرسه‌ساز كشور خبر داد:

فعاليت 650 هزار خير مدرسه‌ساز در كشور/ ساخت 4 هزار كلاس درس توسط خيرين

رئيس جامعه خيرين مدرسه‌ساز كشور گفت: 650 هزار خير مدرسه‌ساز در كشور در امر مدرسه‌سازي مشاركت كرده و در اين امر مقدس همراهی دارند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشورر؛محمدرضا حافظی در آئین نواخته شدن زنگ مهر در دبیرستان دخترانه دوره اول امام زمان (عج) این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر 650 هزار خیر مدرسه‌ساز در داخل و یکهزار خیر نیز در خارج از کشور در امر مدرسه‌سازی مشارکت دارند.

وی بیان کرد: امسال 8 هزار کلاس درس به فضاهای آموزشی کشور افزوده میشوند که نیمی از آن‌ها توسط خیرین و نیم دیگر توسط دولت ساخته شده‌اند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به اینکه 10 درصد ایرانیان در خارج از کشور و در کشورهای دیگر زندگی میکنند، خاطرنشان کرد: فرزندان ایرانیان در خارج از کشور در مدارسی درس میخوانند که علیه کشور خودشان آموزش می‌بینند و زبان مادری‌شان را فراموش می‌کنند.

وی بیان کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز  برای ایرانیان مقیم در کشورهای خارجی مدرسه احداث میکند و معلمان ایرانی در این مدارس تدریس می‌کنند.

دکترحافظی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشوری موفق است که آموزش و پرورش موفقی داشته باشد که در این صورت آن کشور در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موفق است.

وی ادامه داد: در دنیای کنونی کشورهای موفق هستند که کسب علم و دانش در مدارس آنها از جایگاه بالایی برخوردار باشند و دانش‌آموزان در مدارس برای مسئولیت‌پذیری در آینده و حضور موفق و موثر در جامعه آماده شوند.

منبع:فارس

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری