مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/06/10 07:59:48
کد خبر: 1420

با حضور استاندار فارس؛

2 آموزشگاه خیرساز در لارستان افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 2 آموزشگاه خیرساز در شهرستان لارستان باحضور استاندار فارس، مدیران کل آموزش و پروش و نوسازی مدارس، فرماندار و جمعی از مسوولین محلی افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ آموزشگاه ابن سینا با 9 کلاس درس در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع با 1000مترمربع زیربنای آموزشی و با 14 میلیارد ریال اعتبار با مشارکت 50 درصدی بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان و  آموزشگاه 6 کلاسه خیر فرهنگ دوست حاج رضا نجف پناه با 900 مترمربع زیربنای و 18میلیارد ریال اعتبار این بانی خیر افتتاح شد.

استاندار فارس در این مراسم گفت: درمنطقه لارستان گستره نیک اندیشی و خیراندیشی فراوان‌ است و در اقصا نقاط شهرستان های لارستان، گراش و خنج ردپای خیرین را به وضوح دیده می شود که این مهم برای ما سرمایه اجتماعی بزرگی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با قدردانی از نجف پناه  خیر مدرسه ساز لارستانی افزود: بی شک با این کار خیر( مدرسه سازی)  یاد خیرین مدرسه ساز همواره در ذهن نسل جدید و آینده ساز کشور زنده می ماند. 

مهندس تبادار همچنین با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل نوسازی مدارس یادآور شد: خوشبختانه اقدامات خوبی در اقصا نقاط استان برای تکمیل زیرساخت های آموزشی صورت گرفته است و باید این روند همچنان با جدیت تداوم داشته باشد.

موصلی مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی گفت: در هفته دولت 26 مدرسه با 170 کلاس درس با 20 هزار مترمربع زیربنا، 5 پروژه پرورشی و یک پروژه ورزشی با 5هزار مترمربع زیربنا و با 30 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد که 30درصد این رقم از اعتبارات خیرین مدرسه ساز تامین شده است.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری