مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/06/06 08:29:46
کد خبر: 1416

همزمان با هفته دولت؛

مدرسه 6کلاسه برکت در استان مرکزی به بهره برداری رسید

همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور استاندار مرکزی، مدیرکل نوسازی مدارس استان، نماینده مردم فراهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین، مدرسه 6کلاسه برکت شهید یوسفی خنجین از توابع شهرستان فراهان مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛علاوه بر افتتاح مدرسه شهید یوسفی و به صورت متمرکز 48 پروژه مختلف دیگر در شهرستان فراهان با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال در زمینه های اقتصادی ، عمرانی و فرهنگی به بهره برداری رسید.

سیدعلی آقازاده اظهار امیدواری کرد در هفته دولت در سایر شهرستان های استان مرکزی طرح های عمرانی و اقتصادی با اعتباری در حدود  10هزار و 34 میلیارد ریال به بهره برداری برسد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی نیز بیان کرد : هزینه ساخت این پروژه بالغ بر 11 میلیارد ریال بوده است که مبلغ 7 میلیارد ریال آن توسط بنیاد برکت و 4 میلیارد ریال نیز از اعتبارات دولتی تامین شده است.

محمدصادق قائمی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 986 مترمربع و با ۹۲۵ مترمربع زیربنا احداث شده است.

وی افزود: این مدرسه شامل ۶ باب کلاس درس، ۲ باب اتاق اداری،1 باب کتابخانه، 1 باب نمازخانه، ا باب اتاق بهداشت و 1 باب اتاق بسیج است.

مهندس قائمی در خصوص افتتاح پروژه‌های هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت ۹ پروژه در استان که ۷ پروژه آموزشی و ۲ پروژه ورزشی و کمک‌آموزشی است در فضایی به مساحت 5 هزار و ۴۰۰ مترمربع و با اعتبار نزدیک به ۶6 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی با بیان اینکه مهرماه سال جاری ۳۴ پروژه آماده بهره‌برداری می‌شود، اظهار داشت: ۲۲ پروژه با مشارکت خیرین و با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

منتشر کننده: نزاکت اللهیاری

اشتراک گذاری