مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/06/06 08:02:46
کد خبر: 1411

پیام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

تعامل دولت و خیرین عامل موفقیت در نهضت مدرسه سازی بوده است

همزمان با فرارسیدن هفته دولت، محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور پیامی منتشر نمود. متن پیام بدین شرح است .


بسم الله الرحمن الرحیم 
فرا رسیدن ایام پاسداشت اسوه های راستین خدمتگزاری در نظام مدیریتی کشور، شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم و برای مدیران صادق و خدوم این ملت بزرگ در تمامی عرصه ها توفیقات روزافزون مسئلت می نمائیم. 
در آستانه ورود به دهه پنجم شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران؛ نقش تعامل و همگامی مردم و مسئولان کشورمان  در کسب موفقیت ها و ظفرمندی های ملی و بین المللی بر همگان آشکار شده است. در هر صحنه ای که مردم حضور داشته اند، به همان نسبت توفیقات روزافزون حاصل  شده است و در هر موقعیتی که دولت و ملت در کنار هم بوده اند، نسیم دل انگیز پیروزی و افتخار نیز وزیدن گرفته است. مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت حدود 37 درصد فضاهای آموزشی کشور در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله مصادیق همدلی ملت و دولت بوده و پر واضح است که این الگو به تمام عرصه ها قابل تعمیم است. جامعه خیرین مدرسه ساز ضمن قدردانی از حسن اهتمام دولت محترم نسبت به فعالیت خیرین مدرسه ساز؛ این ظرفیت هم اندیشی و همراهی را فرصتی برای نیل به نتایج درخشان تر در دهه سوم نقش آفرینی خیرین مدرسه ساز برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت اسلامی می داند و برنامه های خود را در این مسیر با جدیت پیگیری خواهد نمود.
آنچه مسلم است، خیرین گرامی و دولت محترم و تعامل این دو؛ عوامل اصلی در موفقیت های به دست آمده در نهضت مدرسه سازی در کشورمان بوده است و برای رسیدن به مدارس استاندارد و رفع حدود 30 درصد نیازمندی های آموزش و پرورش به فضاهای آموزشی جدید، ضرورت تعمیق این همکاری بیش از پیش احساس می شود. 
امید آنکه در سایه برنامه ریزی های دقیق؛ دهه سوم فعالیت خیرین مدرسه ساز به دوران رشد حداکثری ساخت مدارس و به بازنشستن همکاری دولت و ملت برای برخورداری تمام دانش آموزان کشور از مدارس استاندارد تبدیل شود. ان شاءالله 
 محمدرضا حافظی 
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور 
 

اشتراک گذاری