مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/05/27 06:28:36
کد خبر: 1399

افتتاح مدرسه ۴کلاسه خیّرساز روستای دلی قیز منطقه کندوان میانه

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ، مدرسه ۴کلاسه خیرساز روستای دلی قیز منطقه کندوان افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،با حضوربخشدار بخش، سینافر رئیس آموزش وپرورش، کسایی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان و جمعی از خیرین منطقه، مدرسه ۴کلاسه خیر ساز روستای دلی قیز افتتاح گردید.

محمود زرین با اشاره به وسعت و جمعیت و تعداد روستاهای بخش کندوان گفت:این ویژگی ها به عنوان پتانسیل های بالقوه بخش هستندوبه تبع آن،امکانات و هزینه های بالایی را می طلبد.

رییس شورای آموزش و پرورش بخش با اشاره به مشارکت های انجام شده در بخش کندوان در طول سال های ۹۶ و۹۷گفت:بالغ بر ۶۰میلیارد ریال مشارکت مردمی صرف امورخیراز جمله مدرسه سازی،خانه محروم،راه روستایی و آب شرب شده است..

بخشدار  کندوان با اشاره به اینکه نوع دوستی یکی از ویژگی های والای انسانی است که شخص بدون انتظارنیاز های دیگران را رفع میکند،مشارکت بیشتر این موسسه در توسعه امکانات و فضاهای آموزشی و همچنین مساعدت در ساخت مدرسه روستای چرن را خواستارشد

در این مراسم سینافر با بیان اینکه خدمت و کمک رسانی به مردم از برترین عبادتها و ذخیره ارزشمندی برای آخرت می باشد،تصریح کرد: مدرسه سازی کاری نیک و ارزشمند است و خیرین مدرسه ساز نقش مهمی را در جهت پرورش آینده سازان مملکت اسلامی دارند.

وی در ادامه گفت، مدرسه ۴کلاسه خیر ساز روستای دلی قیز در زمینی به مساحت ۱۳۲۰مترمربع و با زیربنای ۱۳۵متر مربع با هزینه ای بالغ بر یک میلیاردو دویست و پنجاه میلیون ریال توسط موسسه مهر گیتی و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان و اهالی روستا احداث گردیده است.

گیتی نژاد رئیس موسسه مهرگیتی با بیان اینکه نام گذاری این مدارس به نام “ایران من” در جهت نهادینه کردن حس وطن پرستی و عشق به ایران عزیز از همین سنین کودکی در دانش آموزان است خاطر نشان ساخت، ۱۰۰باب مدارس ایران من در سرتاسر کشور احداث خواهد شد که ۵۸باب از این مدارس افتتاح گردیده است.

وی با بیان اینکه تابه امروز ۲۸۰مدرسه،خوابگاه،سالن چندمنظوره و…ساخته شده و یا خواهد شد افزود از این تعداد ۱۰۰باب مدرسه با همراهی و سفارش فعالان اقتصادی ساخته شده است.

گیتی نژاد با اشاره به اینکه هدف این موسسه ساختن مدارس در نقاط محروم کشور است گفت:امیدواریم روزی برسد که تمامی دانش آموزان در سرتاسر کشور در فضای آموزشی مناسب مشغول به تحصیل باشند.


اشتراک گذاری