مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/05/20 07:49:19
کد خبر: 1389

فرهاد قائمی :

افتخار می کنم که عضو کوچکی از جامعه خیرین مدرسه ساز شدم

فرهاد قائمی یکی از پر افتخارترین بازیکنان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران است. قائمی در سال های اخیر در عرصه های بین المللی ورزش والیبال بسیار خوش درخشیده است و حالا با تمام این افتخارات به عنوان سفیر جامعه خیرین مدرسه ساز درآمده است.


 به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، بازی های درخشان او همراه با تیم ایران در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ موجب رسیدن ایران به مقام چهارم لیگ جهانی شد. قائمی از امید استقلال گنبد آغاز کرد و بعد به استقلال گنبد رفت و پس از آن به تیم بابل رفت و تیم بعدی او جواهری گنبد و هاوش گنبد بود، جایی که قائمی به عنوان یک پدیده به والیبال ایران به دلیل سرویس‌های دیدنی اش معرفی شد و بعد از حضور متوالی در گنبد به کاله رفت و پس از یک سال حضور موفق و قهرمانی با کاله در لیگ برتر و مسابقات باشگاه‌های آسیا از این تیم جدا شد و به باریج اسانس پیوست و در فصل ۹۳ با پیکان تهران قرارداد بست.

وی در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۴ در پایان دور اول با میانگین ۶۰٫۶۶ درصد در فهرست بهترین دریافت‌کننده‌ها قرار داشت.نشان افتخار "سفیرمدرسه ساز" به این جوان بلند قامت و سرافراز کشور اهدا شد شاید بتواند قدمی بزرگ در عرصه مدرسه سازی و آموزش دانش آموزان این مرز و بوم برداد. در ادامه گفتگوی ما را با فرهاد قائمی بخوانید.

آقای قائمی شما امروز به دریافت نشان "سفیر مدرسه سازی" مفتخر شدید؛ چه احساسی دارید ؟

خیلی خوشحالم که در جمع بزرگ از خانواده خیرین مدرسه ساز هستم و به عنوان یکی از سفیران خیرین مدرسه ساز انتخاب شدم. امیدوارم که دوستان عزیز به خصوص هنرمندان و ورزشکاران در عرصه مدرسه سازی شرکت کنند و به عنوان عضوی از خانواده خیرین باشند و امیدوارم که بتوانم در عرصه مدرسه سازی مثمرثمر باشم.

شما به عنوان یک "سفیر مدرسه ساز" برای خدمت به خیرین مدرسه ساز و توسعه این فرهنگ فکر می کنید چه کارهایی را می توانید انجام دهید؟

من خودم خیلی علاقمند بودم که در این عرصه بتوانم فعالیت کنم. الان که به عنوان عضوی از خانواده خیرین مدرسه ساز در آمدم مطمئنم که وظیفه ام خیلی سنگین تر شده است. در تمام ابعاد و تا آنجایی که بتوانم تمام تلاشم را می کنم که مثمر ثمر باشم و  برای این گروه بزرگ نیک اندیش هر چه که از دستم برآید چه به لحاظ مالی و چه تبلیغی که از من درخواست شود، انجام خواهم داد.

پیام شما به افرادی که به لحاظ مالی توانایی دارند که در عرصه مدرسه سازی فعالیت کنند، چیست؟

جامعه ما به کمک افراد متمکن احتیاج دارد. بیشتر این افراد برای حال دل خودشان کار خیر را انجام می دهند اما دانش آموزان و مردم جامعه بسیار به کمک نیاز دارند. در این دوره واقعا احیتاج داریم به گروه خیرین مدرسه ساز و افرادی که توانایی کمک کردن را دارند. چرا که جامعه ما در بخش آموزش و پرورش واقعا احتیاج به کمک خیرین دارد. انشاله که بتوانیم با کمک خیرین مدرسه ساز آینده مملکت مان را به خوبی درست کنیم. از افراد متمکن و نیکوکار می خواهم که در این راه به ما کمک کنند.


اشتراک گذاری