مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/05/18 08:18:57
کد خبر: 1385

ملی پوش والیبال سفیر خیرین مدرسه ساز شد

فرهاد قائمی عضو تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین سفیر خیرین مدرسه ساز در حوزه ورزش معرفی شد و نشان سفیران مدرسه ساز را از معاون وزیر آموزش و پرورش دریافت کرد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشورجامعه خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس کشور برای ترویج و توسعه فرهنگ مشارکت در مدرسه سازی نشان سفیران فرهنگی مدرسه سازی را به چهره های محبوب و سرشناس از جمله هنرمندان، ورزشکاران و افراد تاثیر گذار جامعه اهدا می کند. 
در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر نفس عمل خیرین مدرسه ساز نسبت به آورده مادی این افراد، گفت: این انسان های نیکوکار و فرهیخته همواره توسعه دهنده فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه هستند و اهمیت کاری که مروجان این فرهنگ برای تعالی نظام تعلیم و تربیت انجام می دهند بسیار ارزشمند تر از کمک های مادی است.
مهرالله رخشانی مهر با بیان مشکلات و کمبودهای فضاهای آموزشی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود 30 درصد فضاهای آموزشی کشور باید بازسازی و مقاوم سازی شود، همچنین میانگین سرانه فضای آموزشی موجود در کشور به ازای هر دانش آموز 5/2 مترمربع است، معتقدیم تنها با استفاده از اعتبارات دولتی نمی توان همه نیازهای فضاهای آموزشی کشور را تامین کرد.
وی اضافه کرد: خیرین مدرسه ساز در طول بیش از دو دهه فعالیت خود همواره به عنوان بازوان توانمند عرصه آبادانی مدارس کشور، یاریگر بخش دولتی بوده اند و باید قدردان زحمات و حضور ارزشمند این بزرگواران باشیم.
رئیس سازمان نوسازی مدارس توسعه و تجهیز مدارس کشور، ورزشکاران و هنرمندان را جزو افتخارات و سرمایه های ملی کشور دانست و خاطرنشان کرد: بدیهی است تاثیری که این قشر فرهیخته روی افکار عمومی جامعه دارند، بسیار عمیق و ارزشمند است و افراد علاقه مند عرصه هنر و ورزش که موفق به احراز شرایط عنوان سفیران مدرسه سازی می شوند، انتخاب و معرفی می شوند.

منبع:ایرنا

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری