مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/05/18 07:44:07
کد خبر: 1382

پیام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت روز خبرنگار

بیش از گذشته نیازمند همراهی صاحبان قلم در توسعه فرهنگ مدرسه سازی هستیم

محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر نمود.


متن پیام بدین شرح است: 
هوالعالم
سوگند به قلم و آنچه می نگارد
درست بیست سال پیش در چنین روزی شهید اهل قلم –محمود صارمی- در سنگر اطلاع رسانی" ایستاد "و با اهدای خون پاک خویش، روایتی دیگر از غلیان عشق و ایثار در حرفه خبرنگاری را به تصویر کشید . نامگذاری  این روز به نام" روز خبرنگار" دقیق ترین انتخاب است. چراکه "عشق و احساس مسئولیت " دو عنصر کلیدی در حرفه روزنامه نگاری به شمار می آید و این هردو در شهید  صارمی و رهروان امروز او ساری و جاری است. یاد و نام آن شهید بزرگوار را گرامی می داریم و تلاش ماندگار خبرنگاران امروز را ارج می نهیم. 
جامعه خیرین مدرسه ساز طی دو دهه گذشته مبتنی بر حمایت خیرین مدرسه ساز کوشیده است تا به سهم خود در فراهم آوردن  بسترهای رشد و شکوفایی آینده سازان میهن اسلامی نقش آفرین باشد و بحمدالله با همراهی آحاد جامعه، توفیقات ارزشمندی حاصل شده است که اصحاب فرهیخته رسانه در نیل به این موفقیت ها نقش اساسی داشته اند. امروز بیش از گذشته نیازمند همراهی و همگامی صاحبان قلم و اندیشه در عرصه اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ مدرسه سازی هستیم. 
امید است دهه سوم حرکت مدرسه سازی در کشورمان با پشتیبانی رسانه ها و خبرنگاران گرامی به دوران شکوفایی فعالیت خیرین مدرسه ساز و اعتلای نظام تعلیم و تربیت مبدل گردد. 
توفیقات روزافزون جامعه رسانه ای کشور و خبرنگاران معزز را از درگاه ایزد متعال خواهانم. 
 
محمدرضا حافظی 
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  
17 مرداد 97
 

اشتراک گذاری