مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/05/13 09:01:42
کد خبر: 1381

وزیر آموزش و پرورش در کرمان:

یک سوم مدارس کشور خیرساز است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز یک سوم مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است گفت: سال گذشته ۵۰ درصد مدارسی که افتتاح شد توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده بود.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،  سیدمحمد بطحائی  در بازدید از مجتمع آموزشی 72 کلاسه خیرساز حاج ماشاالله زنگی‌آبادی در جمع مردم زنگی‌آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای شهر زنگی‌آباد اظهارداشت: امیدواریم با تدبیر از شرایط دشواری که دشمنان بر ما تحمیل کردند سرافرازانه بیرون بیائیم و دشمن ما روسیاه از عملکرد خصمانه خود شود.

وی با بیان اینکه مدرسه، محلی برای تمرین زندگی نسل فردا است گفت: نسل ما باید مهارت‌های زندگی را در مدرسه ببینند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هر چقدر مدارس ما مناسب تمرین زندگی باشد دانش‌آموزان ما در آینده موفق‌تر خواهند بود بیان کرد: بچه‌ها باید در مدارس روحیه فداکاری و از خود گذشتن را تمرین کنند.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز از خود گذشتند تا آسایش و آرامش را برای دانش‌آموزان نظام اسلامی فراهم کنند گفت: درس مهربانی و برخورد مناسب در هنگام ناملایمات زندگی از اهداف پرورشی آموزش و پرورش است و آن را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دست خیرین مدرسه‌ساز را می‌بوسم افزود: افتخار بزرگی است که امروز در زنگی‌آباد برای تجلیل از یک خیر مدرسه‌ساز حضور پیدا کردم.

بطحائی با بیان اینکه امروز یک سوم مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است گفت: سال گذشته 50 درصد مدارسی که افتتاح شد توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده بود.

 در این مراسم محمدجواد فدایی سرپرست استانداری کرمان با بیان اینکه استان کرمان از استان‌های شاخص در امر مدرسه‌سازی توسط خیرین مدرسه‌ساز است اظهارداشت: آمارها نشان می‌دهد که خدمت خیرین معادل تلاش دولت است و خیرین مشارکت بسیار خوبی داشتند.

سرپرست استانداری کرمان با اشاره به اینکه درست است که خیرین به مردم خدمت می‌کنند و کمک دولت هستند گفت: هیچ وقت نباید نیت خیرخواهانه آنها را که کار برای خدا است فراموش کرد.

منبع: تسنیم 

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری