مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/05/13 07:41:24
کد خبر: 1378

۷۰ درصد تعهدات چهار ساله گذشته خیرین مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد محقق شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین مدرسه ساز برای ساخت مدرسه و تجهیز مدارس استان در چهار سال گذشته، ۶۰ میلیارد تومان تعهد کردند که از این میزان، ۷۰ درصد آن محقق شده است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز کشوری و استانی در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شد.

 جهان محرابی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره، گفت: خیرین مدرسه ساز یادگارهایی به جا گذاشته اند که نسل به نسل به دیگران منتقل می شود.

 وی با اشاره به جمله ای که دانش آموزی خطاب به خیرین مدرسه ساز نوشت «سلام به وسعت قلبتان، کارهای شما هیچ گاه فراموش نمی شود»، اظهار داشت: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با سابقه ترین تشکل خیرین در کشور هستند که در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اقدامات ارزشمندی را انجام داده و مدارس بسیاری در استان تجهیز و ساخته شد.

 محرابی با بیان اینکه بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در این استان برگزار می شود، عنوان کرد: دو جشنواره شانزدهم و هفدهم خیرین مدرسه ساز استان در تهران برگزار شد که نقش مهمی در معرفی کهگیلویه و بویراحمد داشت.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهار سال گذشته خیرین مدرسه ساز برای ساخت مدرسه و تجهیز مدارس استان، ۶۰ میلیارد تومان تعهد کردند که از این میزان، ۷۰ درصد آن محقق شده است.

 وی خاطرنشان کرد: اکنون در این استان ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه در حال ساخت است و از همه خیرینی که همراهی کردند تقدیر و تشکر می کنم.

 محرابی گفت: اگر خیرین همچون گذشته کمک کنند، دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد هر روز بهتر از گذشته بوده و سرپناهی برای درس خواندن خواهند داشت.


اشتراک گذاری