مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/05/13 07:09:00
کد خبر: 1375

ساماندهی مدارس کشور نیازمند400 هزار میلیارد ریال است

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت : ساماندهی مدارس کشور در 2 بخش ساخت و ایمن سازی نیازمند تامین بودجه به میزان 400 هزار میلیارد ریال است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، محمد رضا حافظی افزود: با توجه به محدودیت منابع اعتباری دولتی، انتظار می رود خیرین بیش از پیش به کمک آموزش و پرورش بیایند. 
وی با اشاره به اینکه تا کنون 50 درصد مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است، اظهار داشت: با وجود 650 هزار خیر مدرسه ساز در داخل کشور و یک هزار خیرمدرسه ساز در برون مرزها نیازمند مشارکت بالا به منظور ایجاد بسترهای مناسب آموزشی با ایمنی کامل برای دانش آموزان هستیم.
حافظی با بیان اینکه کار مشارکت در امر مدرسه سازی کشور را با قلک های 200 تومانی آغاز کردیم ، خاطر نشان کرد: اکنون با کمک های اندک مردمی می توان گام های بزرگی در رفع نیازهای آموزشی کشور برداشت.
وی ادامه داد : موفقیت آموزش و پرورش، آینده کشور را در تمام زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و رفاهی تضمین خواهد کرد.
رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با بیان اینکه البرز به رغم همجواری با پایتخت مشکلات فراوانی در تامین فضاهای آموزشی دارد، تاکید کرد: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با هدف گسترش عدالت آموزشی و تامین فضاهای آموزشی در همه مناطق مختلف کشور، آمادگی خود را برای رفع تنگناهای فضاهای آموزشی این استان اعلام می کند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز با 2 هزار و 700 کد مدرسه دارد.

منبع: ایرنا


اشتراک گذاری