مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/05/02 05:53:29
کد خبر: 1361

برگزاری بزرگترین همایش تکریم از خیرین مدرسه ساز در مشهد

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس گفت : بزرگترین همایش تکریم از خیرین مدرسه ساز در مشهد برگزار می شود .


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری همایش تکریم، با حضور دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه سازکشور، معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت های مردمی و دیگر اعضای ستاد مرکزی برگزاری این همایش برگزار شد.

جمال زاده در این جلسه با اشاره به نقش مهم و موثر خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی کشور و کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت گفت: خیرین مدرسه ساز به عنوان یک نهاد مردمی منسجم با قدمت بیست ساله همواره بازوی توانمند این سازمان در ساخت، بازسازی و نوسازی مدارس کشور بوده اند.

وی افزود : تکریم از خدمات ارزنده این بزرگواران که بدون چشم داشت و با عشق و علاقه برای توسعه علم و دانش در کشور تلاش می کنند رسالت ماست؛ چرا که این عزیزان با بذل مال خود زمینه توسعه علمی و فرهنگی کشور را رقم می زنند. توسعه کشور در گرو ارتقا علم و دانش آینده سازان میهن است.

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور همچنین با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه تر این آئین اظهار داشت : در این همایش همچنین از موسسات، نهاد ها ، بانک ها و دستگاه های اجرائی  که در امر مقدس مدرسه سازی همواره یاریگر این سازمان بوده اند و فعال ترین ادارات کل نوسازی مدارس و مجامع خیرین استان های کشور که در جذب مشارکت های مردمی موفق عمل کرده اند تقدیر به عمل خواهد آمد. 

وی با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی مسئولیت کمیته اجرائی برگزاری این آئین را بر عهده دارد  خاطرنشان ساخت: جلسات مختلف هماهنگی برای حضور مقامات ارشد کشوری و شخصیت های ملی در این آئین در حال پیگیری است. 

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز با بیان اینکه امسال تعهدات خیرین مدرسه ساز نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، ضمن  قدردانی از اقدامات سازمان نوسازی مدارس در زمینه تخصیص حداکثری اعتبارات دولتی در بخش پروژه های نیمه تمام، این پیگیری و جذب اعتبارات را عامل مهم تشویق و ترغیب خیرین برای کمک های بیشتر دانست و عنوان کرد : مردم فرهنگ دوست و نیکوکار کشور با درک شرایط نامساعد اقتصادی دولت،برای پیشرفت و توسعه جامعه و رشد آینده سازان میهن از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

دکتر حافظی ابراز امیدواری کرد : با حضور حداکثری خیرین مدرسه ساز و تجلیل از مقام والای این نیکوکاران بتوان قدم های موثری در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مشارکت در مدرسه سازی برداشت.

منتشر کننده : نزاکت الهیاری 


اشتراک گذاری