مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/04/26 06:26:22
کد خبر: 1353

در دیدار رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز با معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور تاکید شد؛

تعامل حداکثری سازمان نوسازی مدارس کشور با خیرین مدرسه ساز

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز با معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس در محل این نهاد مردمی دیدار و درخصوص راهکارهای اجرایی استفاده بیشتر و دقیق تر از ظرفیت های مردمی برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی بحث و تبادل نظر شد.


 

در دیدار صبح امروز رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز بادکتر محمدجمال زاده، معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور که با حضور  علی شیرزاده مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان، محمدرضا جعفری مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران برگزار گردید، بر ضرورت تعامل حداکثری جامعه خیرین مدرسه ساز با سازمان نوسازی مدارس تاکید شد.

در این جلسه که در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد، دکتر محمدرضا حافظی جذب خیرین جدید، تکریم نیکوکاران مدرسه ساز و تلاش برای استفاده بیشتر از توانمندی های مردمی را اولویت های پیش روی جامعه خیرین اعلام کرد و افزود: سازمان نوسازی مدارس طی دو دهه گذشته بیشترین تأثیر را در شکوفایی فعالیت خیرین مدرسه ساز در سطح کشور داشته است.

در ادامه این جلسه  دکتر محمد جمال  زاده، معاون پشتیبانی ، توسعه مدیریت و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس با اشاره به فعالیت های ارزنده جامعه خیرین مدرسه ساز در راستای کارآمدی این نهاد خیری گفت: راهبردهای جامعه خیرین مدرسه ساز همواره موجب اعتلای نظام تعلیم و تربیت بوده است و سازمان نوسازی مدارس تعامل حداکثری با این نهاد مردمی را یک ضرورت اصلی برای فعال شدن ظرفیت های ارزشمند حوزه خیرین مدرسه ساز می داند.

وی با اشاره به نیاز استان ها به فضاهای آموزشی جدید افزود: در سطح استان ها همکاری و هم اندیشی مجامع استانی و ادارات کل نوسازی مدارس می تواند موجب فعال شدن ظرفیت های استانی برای ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی و در نهایت رضایتمندی دانش آموزان و آینده سازان کشور شود.

این مقام مسئول در سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز جامعه خیرین مدرسه ساز طی دو دهه گذشته اظهارداشت: سازمان نوسازی مدارس در هماهنگی کامل با نهاد مردمی خیرین مدرسه ساز می تواند در افزایش انگیزه مشارکت نیکوکاران مدرسه ساز نقش آفرین بوده وزمینه های لازم برای استفاده بهینه از روحیه مشارکت پذیر خیرین را فراهم آورد.

وی الگو شدن جامعه خیرین مدرسه ساز برای سایر تشکل های مردمی و خیری را ناشی از برنامه ریزی دقیق در این نهاد ارزیابی کرد و افزود: فعال شدن ظرفیت های بیشتر بدنه اجتماعی در عرصه مدرسه سازی می تواند به شکوفایی بیشتر نظام آموزشی کشور منجر شود.  


اشتراک گذاری