مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/04/19 18:55:23
کد خبر: 1349

قدردانی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز از برگزاری موفق بیستمین دوره جشنواره های استانی و شهرستانی

وظیفه همه ما در ساخت مدارس ایمن و مجهز سنگین تر از همیشه است

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز با انتشار پیامی از زحمات مجامع استانی خیرین مدرسه ساز، استانداران ، فرمانداران و ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان های کشور در برگزاری بیستمین دوره جشنواره های خیرین مدرسه ساز قدردانی نمود. متن این پیام بدین شرح است:


به نام خداوندی که خالق نیکوکاری است 
اکنون که با توفیقات خداوند متعال و همت و تلاش خیرین مدرسه ساز و روسا و اعضای محترم مجامع استانی، ائمه محترم جمعه و جماعات، استانداران و فرمانداران محترم و خیراندیش و همکاری و همدلی مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و مدیران کل نوسازی مدارس و تمامی دست اندرکاران برگزاری جشنواره های خیرین، شاهد برپایی این همایش بزرگ فرهنگی در 250 شهر و شهرستان بوده ایم، ضمن سپاسگزاری به درگاه ایزد متعال، مراتب حق شناسی خود را از دلسوزان وپدیدآورندگان این صحنه های شکوهمند ابراز می نمایم. تردیدی ندارم که آثار ارزشمند حاصل از توسعه فرهنگ مدرسه سازی در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی تلاشگران  این حوزه متجلی و آشکار خواهد شد. امروز در آغاز دهه سوم فعالیت خیرین مدرسه ساز مسئولیت همه ما در ساخت مدارس ایمن و مجهز برای دانش آموزان عزیز از همیشه سنگین تر است و امیدوارم با همفکری و همگامی،  دهه سوم این جهاد مقدس که همواره مستظهر به حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد جامعه ، مراجع عظام ، بزرگان و مدیران ارشد این مرز و بوم بوده است به دهه شکوفایی و بالندگی بیش از پیش فعالیت خیرین مدرسه ساز تبدیل شود. مجامع استانی و شهرستانی در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آئین هایی باشکوه و ماندگار از تلاش جمعی  برای رسیدن به رشد و پیشرفت میهن عزیز را به نمایش گذاشتند و جامعه خیرین مدرسه ساز با استعانت از الطاف لایزال الهی و دوشادوش با وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور، تمامی مساعی خود را برای سرعت بخشیدن به این حرکت ارزنده اجتماعی و فرهنگی به کار خواهد گرفت. 
توفیقات همه عزیزان و نقش آفرینان در توسعه نظام آموزشی کشور به ویژه خیرین مدرسه ساز و مدیران خیراندیش را از درگاه خداوند باریتعالی مسئلت می نمایم.
محمدرضا حافظی/ رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  
19 تیرماه 97 

اشتراک گذاری