مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/04/11 21:33:15
کد خبر: 1340

شهردار تهران در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران :

اگر آموزش و پرورش را بسازیم کشور ساخته می شود

شهردار تهران با حضور در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران با بیان اینکه همه انسانها باید سعی کنند فرصت ساز باشند، گفت : خیرین نیکوکار مدرسه ساز انسان‌های فرصت ساز برای آموزش و پرورش هستند و آموزش و پرورش رکن اصلی هر کشور است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛شهردار تهران با حضور در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران با بیان اینکه همه انسانها باید سعی کنند فرصت ساز باشند، گفت : خیرین نیکوکار مدرسه ساز انسان‌های فرصت ساز برای آموزش و پرورش هستند و آموزش و پرورش رکن اصلی هر کشور است.

وی افزود : هزینه کردن برای آموزش و پرورش یک نوع سرمایه گذاری است که آینده کشور را تضمین می کند و خیرین مدرسه ساز کار بزرگی علاوه بر توسعه مدارس انجام می دهند و آن فرهنگ سازی و تاثیر بنیادی بر دیدگاه انسانها گذاردن است.

محمد علی افشانی تاکید کرد:  اگر آموزش و پرورش را بسازیم کشور ساخته می شود؛ اولویت اول من همواره آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج کار نیک در جامعه تصریح کرد : جوامع تشنه دانایی اند و دانایی لازمه توانایی است و استقلال کشورها در گرو بالا رفتن سطح دانش آنان است؛ خیرین مدرسه ساز به زیبایی در به تصویر کشیدن مسئولیت اجتماعی نقش موثر دارند. 

افشانی با بیان اینکه تهیه شناسنامه فنی فضا برای مدارس که در سالهای گذشته اتفاق افتاده است می تواند نقش بسزائی در مدیریت ترافیک و آلودگی نقش موثری داشته باشد اظهار داشت:  این موضوع در مدیریت فاصله مکانی مدارس از همدیگر و همچنین نسبت درست توزیع دانش آموز و معلمان در مناطق مختلف می تواند موثر باشد​.

نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری