مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/04/01 21:33:13
کد خبر: 1330

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان از برگزاری بیستمین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان در روز سه شنبه 20 تیر ماه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛"محمدحسین کمیلی" رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گلستان در باب این خبر گفت: بیستمین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان روز سه شنبه 20 تیر ماه با حضور مسئولین برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از جشنواره با رویکرد "رویش نیک اندیشان جوان" در روز سه شنبه 5 تیر ماه در ساعت 9 صبح در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

"کمیلی" با بیان این مطلب که در جوار برگزاری این جشنواره، نمایشگاهی تحت همین عنوان به مدت سه روز در روز های چهارم، پنجم و ششم تیرماه در فضای نمایشگاهی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود، تصرح کرد: حدود 20 سال قبل چند نفر در جوار بارگاه امام رضا (علیه السلام) نخستین جمع خیرین مدرسه ساز را تشکیل شد و امروز جامعه خیرین مدرسه ساز در کشور به بیش از 600 هزار نفر رسیده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان با اشاره به رویکرد بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، گفت: طرح خیرین جوان برای نخستین بار در استان ما تهیه شد و بعد از آن هم طرح حفظ و نگهداری مدارس توسط دانش آموزان را نوشتیم.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در دو سال فعالیت این انجمن خیرین جوان بالغ بر 125 میلیارد ریال دانش آموزان برای ساخت مدرسه کمک جمع آوری کردند که نخستین مدرسه خیرین جوان در سال 80 در کوی اوزینه گرگان احداث شد.

منتشرکننده:نزاکت الهیاری

 


اشتراک گذاری