مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/03/29 21:47:20
کد خبر: 1325

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز در دیدار با معاون حقوقی رئیس جمهور :

توجه و حمایت دولتمردان از خیرین مدرسه ساز

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز در دیدار با معاون حقوقی رئیس جمهورگفت : توجه و حمایت دولتمردان از خیرین مدرسه ساز موجب رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت می شود


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور دکتر محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت  :تشکل خیرین مدرسه ساز از ۲۱ سال قبل با تعداد محدودی آغاز به کار کرد، اما به لطف الهی هم اکنون با روند جهشی و رو به افزایش، تعداد آنان در کشور به ۶۵۰ هزار نفر و در خارج از کشور به یکهزار نفر رسیده است.
وی ادامه داد :آموزش و پرورش بستر توسعه هر کشور است و عدم توجه به این حوزه موجب محرومیت و فقر در کشور خواهد بود.
وی تصریح کرد: برخورداری از فضای آموزشی مناسب و استاندارد، حق بدیهی همه دانش آموزان و آینده سازان میهن است.توجه و حمایت دولتمردان از خیرین مدرسه ساز همواره موجب ترغیب و تشویق آنان برای ادامه کارهای نیکوکارانه است.

 دکتر محمد جمالزاده معاون توسعه مدیرت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در جلسه دیدار با معاون حقوقی رئیس جمهور  پیشنهاد تشکیل کمیته ای با نظارت و تایید معاون حقوقی رئیس جمهور برای استخراج و تدوین راهکارهای قانونی برای حمایت از خیرین مدرسه ساز را ارائه داد.   

 دلیلی یکی از اعضا هیئت مدیره خیرین مدرسه ساز شهر تهران اظهار داشت :با یاری ۸۰۰ دانش آموز و اجرای طرحی به نام "احداث مدارس متری" دانش آموزان نیز یاوران مدرسه سازی می شوند.

 نیزاری رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز ادامه داد :  ۵ هزار و ۲۰۰ بانوی خیر مدرسه ساز در کشور فعالیت می کنند. 
 نقش تاثیرگذار بانوان در تشویق و ترغیب آقایان و افزایش تعداد خیرین مدرسه ساز بسیار مهم و کلیدی است. 

  گیتی نژاد مدیرعامل موسسه نیکوکاری مهر گیتی :  مدرسه سازی و مدرسه یاری از مهمترین برنامه های موسسه مهر گیتی است که در تامین بخشی از تجهیزات کمک آموزشی و خدمات تحصیلی نیز فعالیت می کند


اشتراک گذاری