مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/03/29 21:29:09
کد خبر: 1323

آذربایجان شرقی؛

خیرین "مدرسه یار" در کنار خیرین "مدرسه ساز" فعال‌ شود

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به ضرورت راه اندازی بخش مدرسه یاری در مجمع خیران مدرسه ساز، گفت: با توجه به برخی مشکلات در حوزه تجهیز مدارس ضروری است تعدادی از خیران مدرسه ساز استان نیز در بخش‌های تجهیز مدارس فعالیت کنند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ حمید شکری در جلسه هماهنگی برگزاری بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز آذربایجان شرقی در مراغه، با اشاره به ضرورت مشارکت کلیه ادارات در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: باتوجه به استانی بودن این جشنواره باید کلیه دستگاه‌های خدمات رسان و اجرائی در شهرستان همکاری لازم را در برگزاری هرچه بهتر این مراسم داشته باشند.

وی گفت: براساس آمارهای رسمی در حال حاضر فعالیت‌های انجام شده توسط مجمع خیران مدرسه ساز در مراغه نیز به دلیل آمار زیاد مدرسه سازی و جذب خیران مدرسه ساز رتبه نخست کشوری را دارد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به ضرورت راه اندازی بخش مدرسه یاری در مجمع خیران مدرسه ساز، گفت: با توجه به برخی مشکلات در حوزه تجهیز مدارس ضروری است تعدادی از خیران مدرسه ساز استان نیز در بخش‌های تجهیز مدارس به عنوان خیران مدرسه یار فعالیت کنند.

شکری، اظهارداشت: تجهیز و هوشمند سازی مدارس در این شهرستان ضروری بوده و باید اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

منبع: تسنیم

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری