مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/03/20 20:03:29
کد خبر: 1309

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

تعهد 750 میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد و خیرین بالای 750 میلیارد ریال تعهد در استان دارند


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛جعفر پاشایی در مراسم آغاز عملیات ساختمان باشگاه فرهنگیان شهرستان ملکان، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها را رویکرد آموزش و پرورس استان دانست و اظهار داشت: به دلایل محدودیت‌های مالی دولت و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی در بحث پروژه‌های عمرانی با کمبود مواجه هستیم.
 
وی افزود: استفاده از ظرفیت خیرین در اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد و خیرین بالای 750 میلیارد ریال تعهد در استان دارند.
 
پاشایی در ادامه از احداث 9 ساختمان باشگاه فرهنگیان در استان خبر داد و اظهار کرد: ساختمان باشگاه فرهنگیان در ملکان با اعتبارات اختصاصی اداره کل آموزش و پرورش استان و در کمترین زمان ممکن احداث خواهد شد.
 
پاشایی از عزم مدیریت آموزش و پرورش استان در ارتقای شاخص‌های استان طی سال‌های گذشته خبر داد و گفت: استان آذربایجان‌شرقی در بین 36 استان کشور در ارتقای شاخص‌های مختلف مقام چهارم را به خود اختصاص داده است.
 
وی در ادامه از مدیریت و هماهنگی خوب آموزشی در بین مدیران محلی و مردم ملکان قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه در شهرستان ملکان به لحاظ وجود مدیریت و هماهنگی خوب بین مدیران دستگاه‌های دولتی و مردم و خیرین توسعه خوبی در فضاهای آموزشی اتفاق گرفته است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه طی 2 سال گذشته تعداد 25 پروژه آموزشی به همت خیرین در شهرستان ملکان بهره‌برداری شده است، تصریح کرد:چنین اتفاقی در سطح استان کمتر صورت گرفته است.
 
وی افزود: بر اساس ارزیابی شورای آموزش و پرورش استان، شهرستان ملکان در شاخص‌های مختلف آموزشی رشد کرده و در عالم انصاف توانسته از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کند.
 
ساخت 40 مدرسه در ملکان به همت خیرین و بنیاد برکت 
 
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز از توسعه فضاهای آموزشی طی سال‌های گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: طی 4 سال تعداد 40 مدرسه در ملکان به همت خیرین و بنیاد برکت افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.
 
سلمان خدادادی در ادامه خواستار سرمایه‌گذاری و توسعه اردوگاه دانش‌آموزی الغدیر ملکان توسط اداره کل آموزش و پرورش استان شد و اظهار کرد: این اردوگاه که 17 هکتار مساحت دارد محل مناسبی برای برگزاری اردوهای دانش‌آموزی در سطح استان می‌باشد و نیازمند سرمایه‌گذاری و ساماندهی است.‌
منتشر کننده: نزاکت اللهیاری

اشتراک گذاری