مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/03/05 09:03:37
کد خبر: 1290

امضا تفاهم نامه یک مدرسه ۱۲ کلاسه در شیر اباد زاهدان به همت بنیاد علمی آموزشی قلم چی

کاظم قلم چی خیر مدرسه ساز و رییس بنیاد علمی آموزشی قلم چی ‌ تفاهم نامه احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه در محله شیر آباد زاهدان را به مبلغ ۵ میلیارد ریال امضا کرد.


مهندس علیرضا راشکی  مدیر کل نوسازی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اڟهار داشت: بنیاد علمی آموزشی قلم چی از آن دسته جریان های فکری و خیری است که با آغوش باز ندای مدرسه سازی را با توجه به شاخصه های پایین فصاهای اموزشی در سیستان و بلوچستان پس از همایش بزرگ خیرین مدرسه ساز در سواحل مکران در شهریور ماه 95 لبیک گفت 
وی افزود : این بنیاد علاوه بر خدمت نرم افزاری به داش آموزان مستعد و محروم استان در زمینه سخت افزاری ساخت و تجهیز مدارس در اقصی نقاط استان به مشارکت برخواسته است.
راشکی عنوا ن کرد :در همین راستا   کاظم قلم چی  خیر مدرسه ساز تفاهم نامه احداث یک مدرسه 12 کلاسه در محله شیر آباد زاهدان را به مبلغ 5 میلیارد ریال امضا نمود.
وی خاطر نشات کرد :این واحد آموزشی 12 کلاسه با زیربنای آموزشی 1320 متر مربع تا آغاز سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری خواهد شد و تعداد 400 دانش آموزان دختر در پایه متوسطه اول را تحت پوشش قرار خواهد داد.
مدیر کل نوسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تا کنون تعداد 30 مدرسه با 55 کلاس درس با مشارکت این موسسه در استان سیستان و بلوچستان احداث شده است تا دانش آموزان محروم مناطق ک دور افتاده استان از امکانات استاندارد آموزشی بهرمند شوند.
 
ایده مفرح

اشتراک گذاری