مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/03/02 09:13:19
کد خبر: 1289

۲ هزار بانوی خیر مدرسه یار در خراسان جنوبی شناسایی شد

رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز خراسان جنوبی از شناسایی ۲ هزار بانوی خیر مدرسه یار در سطح استان خبر داد و گفت: این خیرین در قالب تجهیزات و ملزومات آموزشی به مدارس و دانش آموزان کمک می کنند.


 

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ پریدخت اصالتی در بیرجند اظهار داشت: از سال ۱۳۸۴ تاکنون ۷۹ بانوی خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی شناسایی شده اند که تمامی این خیرین پروژه احداثی داشته اند.

 

وی از شناسایی ۲ هزار بانوی خیر مدرسه یار در سطح استان خبر داد و گفت: این خیرین در قالب تجهیزات و ملزومات آموزشی به مدارس و دانش آموزان کمک می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۵ درصد خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی را بانوان تشکیل می دهند، افزود: تلاش می کنیم نیازمندی های مدارس استان در بخش های مختلف شناسایی و به خیرین اعلام شود.

 

رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز خراسان جنوبی به برنامه های آینده این شورا هم اشاره کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم به سراغ بانوان شاغل در صنوف مختلف از جمله پزشکان برویم و از آنها برای ورود به این عرصه دعوت کنیم.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از مدارس دخترانه در بخش بهداشت نیازمند توجه ویژه خیرین هستند، یادآور شد: همچنین هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای در رشته های مختلف نیازمند تجهیزات است که امیدواریم خیرین به این بخش نیز توجه ویژه کنند.

 

منبع؛ شبستان 

منتشر کننده: نزاکت الهیاری 


اشتراک گذاری