مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/03/02 08:59:35
کد خبر: 1287

تحقق ۱۲۷ میلیارد تومانی تعهد خیرین مدرسه ساز در استان همدان

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان اظهار کرد: از زمان تأسیس مجمع خیرین مدرسه ساز ۱۲۷ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز محقق شده است.


 

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ فرزاد تیموری، مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان گفت: استان همدان در امر مدرسه سازی از جایگاه نسبتا خوبی برخوردار است.

 

وی افزود: در پایان سال گذشته حدود 860 خیر در استان همدان با مجمع خیرین مدرسه ساز وارد همکاری شده اند و از این تعداد 189 خیر صرفا مدرسه ساخته اند و سایر خیرین اقدام به جمع آوری پول نقد و اهدای زمین به مجمع خیرین مدرسه ساز شدند.

 

وی با بیان اینکه 182 هزار متر زیربنا برای ساخت مدرسه از زمان تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز اهداء شده است، تصریح کرد: مبلغ تعهد شده حدود 213 میلیاردتومان است که 127 میلیارد تومان از این مبلغ توسط خیرین مدرسه ساز محقق شده است.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه 54 پروژه مدرسه‌سازی که از سوی بنیاد برکت برای استان همدان در نظر گرفته شده متشکل از 286 کلاس درس است، عنوان کرد: از آغاز احداث پروژه‌ها تاکنون 177 کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است.

 

تیموری خاطرنشان کرد: از 66 پروژه تعهد شده از سوی بنیاد برای استان همدان 12 پروژه احداث مسجد است و در نیمه نخست امسال 8 مسجد تعهد شده از سوی بنیاد برکت در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با تاکید براینکه اگر از موضوع آموزش و پرورش غفلت کنیم نسل حال و آینده دچار آسیب و مشکل خواهد شد، گفت: آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دو نیاز اساسی سخت افزاری و نرم افزاری را مدنظر قرار داده است.

 

شبستان

منتشر کننده: نزاکت الهیاری


اشتراک گذاری