مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/02/25 09:42:38
کد خبر: 1273

بیستمین جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز استان ایلام برگزارشد

بیستمین جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز استان ایلام با شکوه خاصی وبا حضور خبرین کشوری ومعاون توسعه مدیریت سازمان ومهندس صبری ومعاون عمرانی ومعاون سیاسی استاندار و وخیل عظیم خیرین مدرسه ساز ومجامع خیرین برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛مدیرکل نوسازی ، توسعه و جهیز مدارس استان ایلام نیز در این همایش گفت: رویکرد بیستمین جشنواره خیرین مذرسه ساز و شعار این همایش "نیک‌اندیشان جوان" بوده که باید فرهنگ مشارکت و مدرسه‌سازی را به دانش آموزان و جوانان منتقل و معرفی کنیم.

محمدرضا حیدری افزود: باید در آینده موضوع مدرسه و مدرسه‌سازی که اساس امر تعلیم و تربیت است در استان ایلام فاقد هرگونه مشکل سخت‌افزاری باشد.

وی ادامه داد: بی شک با حضور خیرین نیک اندیش تحولات شگرفی در حوزه مدرسه‌ سازی در استان ایلام روی داده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

این مسؤول اضافه کرد: یک سوم فضاهای آموزشی استان ایلام نیازمند بازسازی و مقام‌سازی و استاندارد سازی است و این مهم با همت دخیرین نیک اندیش قابل تحقق است.

محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام هم در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت: در تمام ادبیات فارسی و عصاره آن واژه‌هایی وجود دارد که مختص فرهنگ ایرانی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:  این واژه‌ها در دل مطالب شعرا و نویسندگان و نخبگان و ... به چشم می‌خورد و یکی از این واژه‌ها موضوع نیکوکاری و خیراندیشی است.

وی ادامه داد: این واژه ها محصول ادبیات هزاران ساله ما بوده و در دل فرهنگ ایرانی جای دارد ایرانی‌ها مردمانی بودن که از گذشته ایام با نیک‌اندیشی و خیراندیشی حرکت‌های مهمی را انجام داده‌اند . هر زمان دل دل تاریخ کنکاش می‌کنیم می‌بینین که فرهنگ زیبای خیراندیشی و نیکویی و کمک به دیگران در آن جای دارد.

این مسؤول اضافه کرد: مردم ایران با غنای فرهنگی در دل تاریخ دارای ملتی با صفت‌های عالی و انسانی بوده که همراه مانند خورشیدی این صفات را تابانده‌اند.

از دیگر برنامه های بیستمین جشنواره میتوان  بازدید از نمایشگاه واجرای سرود دانش آموزی واجرای تک نوازی موسیقی توسط پور اسماعیل هنرمند ایلامی واهدای قلک دانش آموزی واهدا لوح تقدیر به خیرین وپذیرایی نهار ودر خاتمه هم افتتاح مدرسه بانک امید آینده با حضور معاون عمرانی وخیرین کشوری مدرسه ودکتر شهری ومهندس صبری وجمع کثیری از مدعوین پایان بخش برنامه های جشنواره بود

سازمان نوسازی مدارس کشور


اشتراک گذاری