مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/02/15 19:07:22
کد خبر: 1266

تخصیص زمین، مهمترین مشکل در زمینه مدرسه سازی خیری در استان یزد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با اشاره به تلاش خیرین در راستای مدرسه سازی گفت: تخصیص زمین، مهمترین مشکل در زمینه مدرسه سازی خیری در استان یزد است.


امیرحسین رادمنش، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد امروز (15 اردیبهشت) در نشست خبری گفت: تاریخچه مجمع خیرین استان بیش از دو دهه است که نزدیک به 2 هزار و 500 خیر مدرسه ساز و مدرسه یار داریم.
وی افزود: ما در استان یزد 238 هزار دانش آموز داریم که در ده هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد حدود 35 درصد نیاز به مقاوم سازی و معادل به 300 مدرسه است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد بیان کرد: 31 درصد نسب به سال گذشته رشد داشتیم و برای این که بتوانیم بازسازی مدارس را انجام دهیم حدود 5 هزار میلیارد ریال بودجه نیاز داریم که طرحی مبنی به تامین 50 درصد آن از طریق خیرین و مابقی را از دولت ارائه کرده ایم.
رادمنش خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما مبنی به تخصیص زمین است.
وی گفت: ما در استان یزد 360 مدرسه کمبود داریم.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد بیان کرد: ما در داخل شهر یزد مدارس متروکه نداریم و تنها در روستاها این مدارس وجود دارد.
رادمنش خاطرنشان کرد: ما برنامه ریزی تا سال 1400 داریم که تعداد مدارس مورد نیاز را بررسی کرده ایم و بر این اساس نیز برنامه داریم.

 شبستان
 


اشتراک گذاری