مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/02/15 18:38:40
کد خبر: 1264

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل برگزار می شود

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل افزود: این جشنواره با هدف شناسایی خیرین مدرسه ساز، ترویج فرهنگ خیری در بحث آموزشی، سوق دادن خیرین به توسعه فضاهای آموزشی و... برگزار می شود


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛دولت لطفی افزود: این جشنواره با هدف شناسایی خیرین مدرسه ساز، ترویج فرهنگ خیری در بحث آموزشی، سوق دادن خیرین به توسعه فضاهای آموزشی و... برگزار می شود.
وی با بیان اینکه طی ۱۹ جشنواره برگزار شده طی سال های قبل، خیرین این استان بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان تعهد مدرسه سازی داشته اند، ادامه داد: تاکنون ۶۰ درصد تعهدات خیرین اجرا و بقیه نیز در دست اجرا یا دستور کار قرار دارد.
به گفته مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان تصریح کرد: البته با تعهدات عملی شده خیرین استان اردبیل تاکنون بیش از ۳۶۹ مدرسه در قالب هزار و ۴۶۹ کلاس احداث و به آموزش و پرورش تحویل داده اند.
وی با اشاره به تعهد ۱۰ میلیارد تومانی خیرین در نوزدهمین جشنواره خبرین مدرسه ساز متذکر شد: این استان در بحث ساخت مدارس از سوی خیرین جزو استان های موفق و برتر کشور محسوب می شود.
لطفی با تاکید بر اینکه ۳۰ درصد مدارس این استان از سوی خیرین احداث می شود، بیان داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل علاوه بر ساخت مدارس در زمینه تجهیز، نوسازی و تعمیرات مدارس نیز مشارکت داشته و خدمات قابل توجهی را تاکنون ارائه کرده اند.
وی با اشاره به ساخت فضاهای آموزشی مثل خوابگاه، نمازخانه، کتابخانه و کارگاه اضافه کرد: ساخت دو واحد آموزشی شبانه روزی، هفت نمازخانه، سه کتابخانه، دو آزمایشگاه و یک مورد خوابگاه دانش آموزی از جمله خدمات خیرین در این زمینه است.

منبع : مهر


اشتراک گذاری