مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/02/08 17:40:43
کد خبر: 1242

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان مطرح کرد:

تحقق 53 درصدی تعهدات خیرین مدرسه‌ساز استان همدان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در 19 منطقه آموزشی استان و تحقق 53 درصدی تعهدات خیرین مدرسه‌ساز همدان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور :فرزاد تیموری  با بیان اینکه کار اجرایی بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز از اسفندماه سال گذشته کلید خورده است، افزود: این جشنواره در تمامی مناطق 19گانه آموزشی در حال برگزاری است و جشنواره استانی و اختتامیه این جشنواره نیز در روز 6 تیرماه در شهر همدان برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به رویکرد برگزاری این جشنواره گفت: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با مشارکت خیرین جوان در امر مقدس مدرسه‌سازی برگزار خواهد شد.

تیموری از تحقق 53 درصدی تعهدات خیرین مدرسه‌ساز خبر داد و اظهار کرد: در جشنواره سال گذشته مبلغ 27 میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه‌ساز تعهد شده بود که تا کنون 53 درصد از این تعهدات به صورت نقدی و غیرنقدی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان 857 خیر مدرسه‌ساز حقیقی و حقوقی وجود دارد، اضافه کرد: 187 خیر صرفا در امر مدرسه‌سازی و مابقی با اهدای زمین، مستقلات، تجهیزات و مصالح ساختمانی در امر مدرسه‌سازی مشارکت دارند.

تیموری خاطرنشان کرد: 3 هزار  و 300 نفر از فرهنگیان استان نیز به صورت ماهیانه با اهدای مبالغی از حقوق ماهیانه خود در این امر مقدس مشارکت دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در پایان یادآور شد: از سال 77 تا پایان اسفندماه سال گذشته خیرین مدرسه‌ساز 267 پروژه در قالب هزار و 598 کلاس درس ساخته‌اند.

ایسنا


اشتراک گذاری