مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/11/09 06:51:55
کد خبر: 124

مدیر آموزش و پرورش این منطقه خبر داد؛

هزینه 6 میلیارد تومانی خیرین برای ساخت مدارس جدید در منطقه 6 تهران در سال 95

مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 تهران در گفتگو با خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران گفت: خوشبختانه جایگاه خیرین مدرسه ساز در کشور نسبت به گذشته تغییر قابل توجه داشته و این امر موجب شده که بتوانیم با برنامه ریزی دقیق تر از تمام ظرفیت ها بهره مند شویم .


 
زهرا پروازی مقدم تصریح کرد: از ابتدای سال 1395 تا به امروز مبلغی بالغ بر 6 میلیارد تومان از طریق خیرین مدرسه ساز در منطقه 6 تهران جذب شده و به بخش های مختلف مدرسه سازی اختصاص یافته است است.
وی اظهار داشت: این حجم از منابع مالی که می تواند در توسعه آموزش و پرورش کشور تاثیر گذار باشد قطعا با گذشت زمان افزایش خواهد یافت لذا باید با برنامه های مدون و مسئولیت پذیری بیشتر به رشد و ارتقای جامعه کمک کنیم.
پروازی مقدم با اشاره به اینکه خیرینی مانند دکتر مصلی نژاد الگویی برای همه بخش های جامعه هستند گفت: این خیر مدرسه ساز از آغاز سال جاری پرژه ای را در منطقه 6 کلنگ زده که برای پیش برد آن تا به امروز بیش از 5 میلیارد تومان صرف شده است. 
مدیر آموزش و پرورش منطقه پیش بینی کرد: با توجه به اقدامات انجام شده به نظر می رسد این مدرسه برای مهر ماه سال 96 افتتاح شود.
وی ادامه داد: پرژه دیگری که با مشارکت اولیا ساخته می شود، نوسازی مدرسه شهید منتظری در همین منطقه است که تا مهر 97 تکمیل می شود.
پروازی مقدم در پایان تصریح کرد: ما در جامعه می توانیم با فرهنگسازی و تربیت فرزندان، آن ها را تشویق کنیم که به سمت نیکوکاری و فعالیت های انسان دوستانه حرکت کنند. همچنین اگر به نقش این قشر در توسعه فرهنگ و دانش در کشور تاکید بیشتری شود، قطعا در سال های آینده خیرین بیشتری خواهیم داشت. 
 
فاطمه نبی پور 

اشتراک گذاری