مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/02/02 09:03:10
کد خبر: 1224

شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز دماوند برگزار شد

شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز دماوند ، با حضور مسئولین کشوری ، استانی ، شهری و خیرین شهرستان برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز دماوند، با حضور محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه سازکل کشور، عبدالرضا فولادوند راد مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، شریعتی مشاور و عضو مجامع خیرین مدرسه ساز کشور و استان تهران ،قورچی بیگی معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و مسئولین استانی و شهری و خیرین شهرستان دماوند در سالن کوثر برگزار شد .

محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کل کشور ضمن تشکر از مشارکت خیرین در امر خطیر مدرسه سازی اظهار کرد : از شروع تأسیس مجمع خیرین مدرسه ساز تا کنون بالغ بر 650 هزار خیر در داخل کشور و یک هزار خیر در خارج از کشور ، جهت ایجاد بستر برای کسب دانش فرزندان ایران زمین عضو می باشند .

وی با اشاره  به تأسیس 450 مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور ، به ارائه و تبیین فعالیتهای این مجمع در داخل و خارج  کشور پرداخت .

حافظی با ذکر نامی از خیرنیک اندیش اکبر ابراهیمی که حدود196 مدرسه را در نقاط مختلف کشور احداث نموده است تصریح کرد : اگر چه کار خیر در هر زمان ارزشمند است اما چه بهتر ، افراد در زمان حیات خود به این مهم اقدام نمایند .


اشتراک گذاری