مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/02/02 07:50:23
کد خبر: 1222

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ساوه در استان مرکزی برگزار شد

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ساوه با حضور بهاروند معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه ، مهندس قائمی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، فخاری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین تعداد زیادی از خیرین گرانقدر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، شنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ساوه با حضور بهاروند معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه ، مهندس قائمی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، فخاری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین تعداد زیادی از خیرین گرانقدر برگزار شد.

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه در این مراسم گفت: خیرین مدرسه ساز به قیامت و آخرت یقین دارند و همین یقین موجب مشارکت آنان در امر مدرسه سازی است .

محمد بهاروند اظهار کرد: کار مدرسه سازی عمل به کلام وحی است و نزد خدا از اجر و قرب بالایی برخوردار است .

وی بیان کرد: هرگاه مردم در ساخت کشور مشارکت داشتند شاهد تحول و پیشرفت در تمامی ابعاد بودیم .

فرماندار ساوه تصریح کرد: اگر مشارکت خیرین ساوجی نبود قطعا مدارس ساوه سه یا چهار شیفته بود.

بهاروند گفت: در نتیجه مشارکت خیرین زیرساخت های فرهنگی شهرستان تقویت شده و تعداد قبولی در کنکورهای سراسری به دلیل ارتقای کیفیت آموزشی و تامین فضا و تجهیزات دو برابر شده است .

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: هم اکنون در ساوه ۳۸۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۲۵ درصد در شهر و ۴۵ درصد در روستا فرسوده و نیازمند بازسازی و نوسازی است.

منبع : سازمان نوسازی مدارس کشور 

 


اشتراک گذاری