مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/02/02 05:45:21
کد خبر: 1217

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز فرصت مغتنمی برای‌ جبران کسری‌های آموزشی است

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش زیربنای توسعه آموزشی و فرهنگی در جامعه است گفت: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز فرصت مغتنمی برای‌ جبران کسری‌های آموزشی است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، محمدمهدی مروج‌الشریعه  با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از بزرگترین زیبایی‌های جلوه مشارکت مردم خیرانی هستند که در قالب نهادهای خیر و برکت در استان خراسان جنوبی در حوزه‌های مختلف مسکن، سلامت و موسسات آموزشی حضور پیدا می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت و ارزش مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی گفت: خیران مدرسه‌ساز یکی از قدیمی‌ترین تشکل‌ها هستند که در کشور سابقه بسیار بالایی دارند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در استان با تمام قدرت از مجموعه خیران به ویژه خیران مدرسه‌ساز حمایت خواهیم کرد افزود: برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز فرصت بسیار مغتنمی برای‌ جبران کسری‌های بخش آموزشی و هم تشویق خیران برای ادامه این کار پر خیر و برکتشان است.

مروج‌الشریعه با بیان اینکه امیدواریم جشنواره خیرین مدرسه‌ساز باشکوه و پر برکت برای استان باشد عنوان کرد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه آموزشی و فرهنگی در جامعه است که باید به آن توجه ویژه شود.

منبع: تسنیم 

منتشر کننده : نزاکت الهیاری 


اشتراک گذاری