مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/01/29 16:13:24
کد خبر: 1212

در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کردستان اعلام شد:

شهرستان بانه کمبود مدرسه و فضای آموزشی دارد

در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اعلام شد که شهرستان بانه کمبود مدرسه و فضای آموزشی دارد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز؛ در راستای تجلیل از تلاش‌های خیرین و جذب و جلب توجه هر چه بیشتر نیکوکاران به حوزه مدرسه‌سازی در این شهر برگزار شد.

خیران مدرسه‌ساز بانه در طول پنج ساله گذشته 50 مدرسه احداث و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند اما علی‌رغم این اقدامات ارزشمند همچنان کمبود مدرسه و فضاهای آموزشی از مشکلات عمده آموزش و پرورش این شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت: در سال گذشته 38 کلاس درس تعهد خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان بود که از این تعداد، 20 کلاس درس تحویل اداره آموزش و پرورش بانه داده شد.

رضا خضری افزود: در سال گذشته بیش از 50 درصد تعهد خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بانه محقق شد و اکنون نیز 18 کلاس درس دیگر در دست احداث بوده که با توجه به پیشرفت کاری انتظار داریم تا مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان کرد: احداث و تکمیل یک واحد مدرسه شس کلاسه در بانه تا مهرماه امسال، اهدای یک قطعه زمین به مساحت 1719 متر مربع و احداث 24 کلاس درس روستایی به‌صورت مشارکتی از اهداف و تعهدات جدید خیرین شهرستان بانه است.

خضری افزود: کمبود فضای آموزشی در محلات حاشیه‌ای شهر بانه، تراکم بالای دانش‌آموزان در کلاس‌های درس و دو شیفته بودن بیشتر مدارس از عمده‌ترین مشکلات حوزه آموزش و پرورش این شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه خاطر نشان کرد: این جشنواره باهدف قدردانی از تلاش‌های خیرین مدرسه‌ساز، ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

منبع:تسنیم


اشتراک گذاری