مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/01/28 05:43:13
کد خبر: 1201

12 خیر مدرسه ساز گتوند تجلیل شدند

12نیکوکار مدرسه ساز شهرستان گتوند استان خوزستان در آیینی با حضور جمعی از مسئولان محلی تجلیل شدند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مدیر آموزش و پرورش گتوند در این آیین که در تالار همایش های دکتر قیصر امین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند برگزار شد، گفت: این خیرین در ساخت، تجهیز و تکمیل مدارس این شهرستان مشارکت داشتند.
یوسف علیدادی با بیان اینکه شهرستان گتوند بیش از 70 خیر مدرسه ساز دارد، افزود:در سال های گذشته کمک ها بیشتر برای تجهیز مدارس صورت می گرفت، و امسال برای نخستین بار ساخت 2 آموزشگاه ابتدایی در گتوند در دستور کار این خیرین قرار گرفته است. 
وی افزود: آموزشگاه صاحب الزمان (عج) (ارشاد) روستای چغامله و آموزشگاه شهید مهدیزاده (بشیری سابق) شهر گتوند 2 مدرسه ای هستند که خیرین هزینه احداث آن را متقبل شدند.
علیدادی گفت: این اقدام را به فال نیک می گیریم و امیدواریم در سال های آینده سایر مدارس خطر ساز و فرسوده توسط خیرین بازسازی شود.
در این آیین امام جمعه و فرماندارگتوند، نایب رییس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان و جمعی از مسئولان محلی شرکت داشتند.
به گزارش ایرنا در این آیین که به عنوان بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان بود، از خیرین مدرسه ساز با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.
شهرستان گتوند حدود 11هزار و500 دانش آموز شهری و روستایی و یکهزار و 600 دانش آموز عشایری دارد. 
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع شده که دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهرگتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان ، سماله و نیز 45 روستا است. 

منبع: ایرنا

منتشر کننده : نزاکت الهیاری 


اشتراک گذاری