مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/01/28 05:32:58
کد خبر: 1199

خیرین برای تامین نیازهای جدید دانش آموزان برنامه ریزی کنند

فرماندار بیرجند با تاکید براینکه خیرین مدرسه ساز از مصادیق نیک اندیشان واقعی هستند، از آنها خواست برای تامین نیازهای جدید حوزه آموزش و پرورش و دانش ‌آموزان ورود کنند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  علی ناصری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر سال جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان با هدف توسعه فرهنگ نیکوکاری و مشارکت در ایجاد فضای مناسب فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان برگزار می‌شود، گفت: در سطح استان تاکنون بسیاری از امکانات و فضاهای آموزشی را خیران نیکوکار فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز از مصادیق نیک اندیشان واقعی هستند، افزود: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه سازی به فرهنگ سازی و آشنایی با معضلات فضای آموزشی و حوزه تعلیم و تربیت کمک می کند و همچنین مقدمه ای برای ورود خیران و مشارکت آنان با آموزش و پرورش است.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی این شهرستان رو به افزایش است، ادامه داد: هر ساله باید برای این مهم و نیازمندهای جدید دانش آموزان برنامه ریزی شود و کمک خیران و برگزاری جشنواره می تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را در سطح شهرستان حل کند.

ناصری بیان داشت: اطلاع رسانی اقدامات در زمینه احداث و تجهیز مدارس و بهره مندی دانش آموزان از این امکانات در جذب خیران به امر مدرسه سازی تاثیرگذار است.

وی با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز در 8 اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان خراسان جنوبی خواستار مشارکت بیش از پیش نیکوکاران در این کار خیرخواهانه و خدا پسندانه شد تا بتوانند با ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی گامی برای بهبود وضعیت کودکان مناطق محروم بردارند.

منبع: خبرگزاری شبستان 

منتشر کننده : نزاکت الهیاری 


اشتراک گذاری