مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/11/05 07:24:43
کد خبر: 118

نشست هماهنگی مجمع خیرین مدرسه ساز با مدیران مدارس خیرساز منطقه 2 تهران برگزار شد

جلسه هماهنگي مجمع خیرین مدرسه ساز با مدیران مدارس خیرساز منطقه دو با محوریت نحوه برپايي جشنواره هاي نكوداشت خيرين مدرسه ساز روز گذشته دوشنبه چهارم بهمن ماه با حضور مسئولان مجمع خيرين مدرسه ساز و آموزش و پرورش منطقه دو برگزار شد.


در اين جلسه ضمن ارزيابي عملكرد مدارس خيري منطقه در برگزاري جشنواه هاي سال گذشته بر لزوم برپايي هرچه با شكوه‌تر جشنواره ها با توجه به هدف آن يعني تعامل هرچه بيشتر خير و مدرسه تأكيد شد.
در اين نشست طالب زاده مديرآموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران با اشاره به جمعیت دانش آموزی این منطقه گفت: 80 هزار دانش آموز در منطقه 2 تهران مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 33هزار نفر در مدارس غیر دولتی و 47 هزار نفر در مدارس دولتی تحصیل می کنند.
وی همچنین ادامه داد: این منطقه دارای 260 مدرسه غیردولتی و 130 مدرسه دولتی است که از این تعداد 10 مدرسه به همت خیرین احداث شده است و مقرر شده است در دهه اول اسفندماه در این مدارس و آموزشگاه های غیردولتی جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار شود.  
گفتني است در اين جلسه 8 مدير از مدارس خيري منطقه حضور داشتند كه هر يك از آنان نظرات و پيشنهادات خود را در خصوص شيوه هاي برپاي جشنواره ها ارائه كردند.
دعوت از دانش آموزان براي مشاركت در كار خير مدرسه سازي، افزايش سطح اطلاع‌رساني از برنامه هاي مجمع، توسعه فرهنگ خيري در مدارس و .. از جمله موضوعات مطرح شده در اين نشست بود.

سپیده شاه محمدی


اشتراک گذاری