مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/01/21 05:33:09
کد خبر: 1175

لزوم ورود خیرین مدرسه ساز برای احداث ۲ باب هنرستان در طبس

رئیس آموزش و پرورش طبس به نیازهای این شهرستان برای ورود خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: یکی از نیازهای طبس ساخت ۲ باب هنرستان فنی و حرفه ای به صورت شبانه روزی در طبس و دیهوک است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ محمود جلالی اظهار داشت: شهرستان طبس در سنوات گذشته همواره مورد عنایت و توجه خیرین بوده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان با استعداد این شهرستان با بهره برداری از امکانات مورد نیاز توانسته اند رتبه های خوبی را در بخش های علمی و آموزشی کسب کنند، افزود: با این وجود نیاز به مساعدت خیرین دارند و در این شهرستان بیش از 13 هزار نفر دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.

رئیس آموزش و پرورش طبس با اشاره به اخذ مجوز دو دبیرستان استعداد درخشان در طبس گفت: نیاز به فضایی برای ساخت این مدارس ضرروری است.

جلالی با بیان اینکه خیرین تاکنون اقدام به ساخت چند باب فضای آموزشی در شهرستان طبس کرده اند، ادامه داد: در سال های گذشته نزدیک به 10 نمازخانه توسط خیرین احداث، تعمیر و تجهیز شده است اما هنوز تعداد بسیاری از مدارس شهرستان طبس فاقد نمازخانه و سالن های چند منظوره هستند.

وی به نیازهای شهرستان طبس برای ورود خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و افزود: یکی از نیازهای طبس ساخت دو باب هنرستان فنی و حرفه ای به صورت شبانه روزی در طبس و دیهوک است؛ این شهرستان نیاز به افزایش تعداد کلاس ها و کارگاه های فنی و حرفه ای و کاردانش و کارگاه های کامپیوتر و آزمایشگاه و کتابخانه دارد.

رئیس آموزش و پرورش طبس با بیان اینکه از خیرین درخواست داریم همچون گذشته نگاه ویژه ای به شهرستان طبس داشته باشند، ادامه داد: خیرین با اقدامات مدرسه سازی و مدرسه یاری این شهرستان گسترده را مورد توجه خود همواره قرار دهند.

فضاهای آموزشی شهرستان طبس اشاره کرد و افزود: در مقطع ابتدایی ۴۳ مدرسه روستایی، ۳۴ مدرسه شهری، در مقطع متوسطه اول ۲۰ مدرسه شهری، ۱۳ مدرسه روستایی و در مقطع متوسطه دوم  ۱۸ مدرسه شهری و ۲ مدرسه روستایی فعالیت دارند.

منبع: شبستان 


اشتراک گذاری