مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/11/04 06:38:10
کد خبر: 115

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اعلام کرد؛

در 4 سال اخیر برای ساخت مدارس استان البرز 122 میلیارد تومان صرف شده است

حسن مهرانی عملکرد مجمع خیرین استان البرز را در کشور مناسب دانست و گفت: باید با برنامه ریزی های مدون می توان از تمام ظرفیت های این نهاد مردمی بهره مند شد.


حسن مهرانی به خبرنگارمجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: از سال 91 که کرج به عنوان استان معرفی شد بسیاری از امور مربوط به حوزه های مختلف این استان توانست به شکل قابل توجهی رشد و توسعه یابد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز توضیح داد: در همین راستا طی 4 سال اخیر مبلغی بالغ از 122میلیارد تومان برای نوسازی و ساخت مدارس در مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز جذب شد، که این مبلغ قابل توجهی بوده و توانسته نقش موثری در نوسازی مدارس داشته باشد.وی در خصوص عملکرد جامعه خیرین البرز توضیح داد: فعالیت این نهاد مردمی بسیار تاثیر گذار بوده و در جذب خیرین برنامه های بلند مدتی داشته که بخش عمده آن ها اجرایی شده است . مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز با تاکید بر اینکه هدف این مجمع به شکل گسترده جذب، هدایت و تکریم خیرین مدرسه ساز است اظهار داشت: هر سه این مسئولیت ها در اولویت برنامه ها قرار گرفته و تا به امروز نتایج چشمگیری داشته است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز در پایان تاکید کرد: لازم است مسئولان خود را این فعالیت های خیرخواهانه شریک بدانند و در مسیر توسعه آن بکوشند تا با همدلی بیشتر در این مسیر گام برداریم.

 

 

 

 


اشتراک گذاری