مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/12/21 11:47:21
کد خبر: 1138

جشن برای خیرینی که آینده را می سازند

امروز دوشنبه سالن جلسات فرمانداری دهلران شاهد حضور خیرینی بود که برای بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در این محل حضور پیدا کردند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،نگاه و دستان سخاوتمند این عزیزان چنان سرشار از محبت بود که همه مدعوین تا پایان این جلسه ماندند و شاهد کمک هایی بودند که خیرین با دل و جان و خالصانه در امر مدرسه سازی اهدا کردند.
این بار نیز افراد خیر دهلران آمدند تا بگویند هر جا که نیاز به همت و مساعدت این عزیزان باشد بدون هیچ چشم داشتی ودر جهت رضایت مردم که رضایت خداوند در آن است کمک خواهند کرد تا گوشه ای از مشکلات برطرف شود.
خیرین ظرفیتی مهم هستند که نوع نگاه و تفکر این عزیزان تا کنون توانسته در حوزه رفع مشکلات آموزش و پرورش و تجهیز و ساخت و ساز مدارس حلال بسیار از مشکلات باشد.
بی شک خیرین از جنس مردم هستند و این عزیزان با احساس مسئولیت و دیدن کاستی ها آستین همت خود را بالا زده تا با کمک به اموزش و پرورش در مدرسه سازی که همان سنگر تعلیم و تربیت است یاریگر باشند و در این مسیر با افتخار خدمت کرده اند.
فرماندار دهلران در جمع خیرین مدرسه ساز در این شهرستان با اشاره به نقش این قشر از جامعه در رفع مشکلات آموزش و پرورش گفت: حضورپر خیر و برکت این قشر از جامعه در همه عرصه ها منشا خیر و برکت بوده و این از باقیات صالحات است.
سید حسینعلی موسوی خیرین را سرمایه های اجتماعی دانست و گفت:این عزیزان با کمک های خود در واقع امر به معروف می کنند و موجب تشویق دیگران به این امر خیر و خداپسندانه می شوند.
وی بر ضرورت تجلیل از خیرین توسط آموزش و پرورش و نوسازی مدارس تاکید کرد و گفت:همت بلند و حمایت های بی دریغ این افراد جای تقدیر دارد و هرساله بخوبی در مدرسه سازی با احساس تکلیف به آموزش و پرورش کمک می کنند. 
فرماندار دهلران توجه به آموزش و پرورش و فرهنگ را از اولویت ها ذکر کردو گفت: سال گذشته 37میلیارد ریال از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان برای نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص یافت.
موسوی با اشاره به نگاه ویژه به اعتبارات این حوزه در کمیته برنامه ریزی سال آینده افزود: تلاش می شود با تامین اعتبارات مورد نیاز، سه مدرسه در شهر دهلران احداث شود تا دانش اموزان از فضاهای کافی و مناسب برای فراگیری علم و دانش بهره مند شوند.
امام جمعه دهلران گفت:کمک های خیرین به مدرسه سازی به جهت کمک به امر تعلیم و تربیت مهم و حائز اهمیت است و این مساعدت ها و کمک ها در نزد خداوند محفوظ است.
سید محسن موسوی کار و عمل خیرین را معامله با خدا دانست و افزود:مدیریت کمک های خیرین برای اولویت انجام کارها متناسب با نیازهای مدرسه سازی در حوزه آموزش و پرورش مد نظر باشد.
امام جمعه دهلران با تقدیر از خیرین به جهت احساس مسئولیت و کمک به مدرسه سازی گفت: حمایت های فرماندار شهرستان در نگاه ویژه به مدارس و تجهیزات آنها و تخصیص اعتبارات مناسب جای تقدیر دارد.
رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران نیز با تقدیر از خیرین در امر مدرسه سازی گفت: تلاش و احساس مسئولیت همه مردم در حوزه کمک به آموزش و پرورش در واقع کمک به فرزندان وآینده سازان مملکت است.
سید غلامرضا موسوی افزود: آسفالت مدارس،تامین وسایل خنک کننده و تجهیز مدارس از مهمترنی نیازهایی است که امیدواریم با همت خیرین شاهد کاهش این کاستی ها باشیم.
در این جشنواره خیرین 200 میلیون ریال کمک به آموزش و پرورش اهدا کردند.

منبع: ایرنا

منتشر کننده : نزاکت الهیاری


اشتراک گذاری