مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/12/21 07:44:08
کد خبر: 1136

همکاری اداره کل پست در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خراسان جنوبی

طی مراسمی با حضور مدیر کل پست و معاونین پشتیبانی و مشارکت های مردمی نوسازی مدارس برچسب های طراحی شده با آرم بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بر روی مرسوله های پستی استان خراسان جنوبی نصب گردید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، یرو جلسه هماهنگی بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در محل دفتر معاون امور عمرانی استانداری و تاکید بر همکاری همه جانبه ادارات و نهادهای دولتی در برگزاری و تکریم شایسته از خیرین مدرسه ساز امروز یکشنبه مورخ 20/12/96 طی مراسمی با حضور مدیر کل پست و معاونین پشتیبانی و مشارکت های مردمی نوسازی مدارس برچسب های طراحی شده با آرم بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بر روی مرسوله های پستی استان نصب گردید.
در این مراسم زمانی معاون پشتیبانی نوسازی مدارس ضمن تشکر از حمایت های بی دریغانه استاندار، معاون عمرانی، مدیر کل پست و همه دستگاههای اجرایی برای برگزاری شایسته بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این هم افزایی در بین دستگاههای اجرایی را نشان از همدلی در استان خراسان جنوبی دانست و عنوان نمود امید می رود شاهد برگزاری مراسمی درخور و شان خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه سال آتی باشیم.
شایان ذکر می باشد مقرر است برچسب های فوق بصورت دوره ای و تا زمان برگزاری بیستمین جشنواره خیرین در اردیبهشت ماه سال آینده بر روی مرسوله های پستی بارگزاری گردد.

منبع: سازمان نوسازی مدارس کشور 

منتشر کننده : نزاکت الهیاری


اشتراک گذاری