مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/12/21 06:45:40
کد خبر: 1132

آغاز عملیات ساخت مدرسه خیر ساز روستای شاهیجان

عملیات ساخت مدرسه یک کلاسه روستای شاهیجان از توابع بخش بوشکان با حضور معاون توسعه و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و خیر نیک اندیش مدرسه ساز محمد حسن محمدیان آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، عملیات ساخت مدرسه یک کلاسه روستای شاهیجان از توابع بخش بوشکان استان بوشهر با حضور معاون توسعه و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و خیر نیک اندیش مدرسه ساز محمد حسن محمدیان آغاز شد.

سید مجتبی هاشمی نژاد معاون توسعه و برنامه ریزی شهرستان ضمن تشکر از تمامی خیرینی که هم گام با آموزش و پرورش در ساخت مدارس هستند گفت: این خیر نیک اندیش از طرف خانم مرحومشان بانوی مرحومه عزت شعبانی این اقدام خیر را انجام داده اند.

هاشمی نژاد در ادامه گفت: محمدیان خود از فرهنگیان تلاشگر است که با عشق و علاقه ایکه نسبت به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان میهن اسلامی داشته اند ،چنین راه خیری را در پیش گرفته است .

محمد حسن محمدیان خیر نیک اندیش این مدرسه نیز ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بخاطر تلاش و همراهی با خیرین و آرزوی توفیقات روز افزون برای دانش آموزان مدرسه و همه اهالی روستا قول احداث یک چمن مصنوعی نیز به دانش آموزان مدرسه و اهالی روستا در کنار ساخت مدرسه را داد.

 


اشتراک گذاری