مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/12/13 11:21:24
کد خبر: 1118

ساخت مدرسه، سالن ورزشی به کمک خیرین مدرسه ساز آملی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل گفت: که خیران مدرسه ساز در یکسال گذشته 15 واحد آموزشی و ورزشی در این شهرستان ساخته اند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ عباس مرزبند " در آیین دهمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان آمل افزود: خیران با اختصاص حدود 240 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات، وسایل آموزشی وآزمایشگاهی و حمایت از دانش آموزان کم توان مالی به آموزش وپرورش این شهرستان کمک کردند. و در یک سال گذشته همچنین، 3 مدرسه با 20کلاس درس و7 باب نمازخانه و چند طرح مجموعه ورزشی دانش آموز ساخته وتحویل آموزش وپرورش دادند. 
وی اضافه کرد،: که چند طرح نیمه کاره آموزشی نیز با مشارکت خیران مدرسه ساز آمل در این شهرستان با پیشرفت حدود 70درصدی درحال ساخت است که امیداوریم تا پیش از سال تحصیلی آینده تکمیل وبهره برداری شود. 

مدیرآموزش وپرورش آمل همچنین با بیان اینکه بیش از40مدرسه در سطح این شهرستان تخریبی ونیاز به ساخت کامل وبهسازی دارد، گفت: که آموزش وپرورش برای پیشبرد امور خود به کمک و همکاری خیران و کمک های مردمی نیازمند است چرا که اعتبارهای ملی جوابگوی نوسازی وساخت مدارس و فعالیت های جانبی دانش آموزان نیست. 
مرزبند اضافه کرد : به نمایندگی از هشت هزار فرهنگی و حدود 60 هزار دانش آموزشهرستان آمل ازهمت بلند وسخاوت خیران درکمک به تعلیم وتربیت جامعه در این شهرستان قدردانی می کنم. 
وی افزود: در دین وفرهنگ ما، همه کسانی که کارهای خیرمی کنند وبرای رضای خدا گام برمی دارند، علاوه بر موجبات رضایت خداوندی، باعث توسعه فرهنگ واجتماعی هر منطقه ونیزبهره مند شدن خدمات آنها برای سالهای متمادی خواهد بود. 
  
مدیرعامل مجمع خیران مدرسه سازشهرستان آمل هم دراین همایش گفت: مدرسه سازی متعلق به همه است و هر کس به اندازه توان خود می تواند در آن سهیم باشد، آنچه بسیار اهمیت دارد حضور و مشارکت مردم دراین امر مقدس بوده و مهمتر ازهمه نیت خیرخواهانه انسانها است. 
"حسین بیک مهدوی" افزود: خیران عضو مجمع خیران مدرسه ساز آملی در سال های اخیر بیش از70 مدرسه، اهدای زمین برای ساخت مدرسه ، مشارکت با آموزش وپرورش در ساخت ، تجهیز امکانات مورد نیاز مدارس واختصاص کمک های چند 10میلیاردی به دانش آموزان بی بضاعت ودهها اقدام خیرخواهانه دراین شهرستان داشتند. 
وی اضافه کرد: اقدامات خیر در هر مکان و آیینی مورد قبول خداوند است و قدم برداشتن برای دانش آموزان که آینده سازان نظام اسلامی هستند، باید حمایت های شایسته ای در خصوص آنها صورت گیرد که فعالیت های خیریه برای مدارس بسیار ارزشمند است. 
بیش از 60هزار دانش آموز در 450 مدرسه مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان تحصیل می کنند.

منبع: خبرگزاری صداو سیما

منتشر کننده : نزاکت الهیاری


اشتراک گذاری