مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/12/13 09:03:41
کد خبر: 1116

مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس کمک به تعلیم و تربیت است

سرپرست معاونت آموزشی متوسطه آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه ، مدارس لرستان با تجهیزات استاندارد آموزشی ساماندهی می شوند اظهار داشت : مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس کمک به تعلیم و تربیت است.


 به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛سرپرست معاونت آموزش متوسطه  آموزش و پرورش لرستان بر ضرورت استاندارد سازی تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس  درلرستان تاکید کرد .
نصراله بازگیران با بیان اینکه ساماندهی تجهیزات استاندارد آموزشی مدارس با اولویت تجهیز آزمایشگاهها ، کارگاهها و سایت مدارس آغاز خواهد شد افزود: استاندارد سازی فضاهای آموزشی ، تجهیزات ،امکانات آموزشی و کمک آموزشی مدارس  از راهکارهای موفقیت مدارس است .
وی با اشاره به کافی نبودن اعتبارات آموزش و پرورش برای ساخت و ساز و تجهیز مدارس گفت: مشارکت خیرین در ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس کمک به امر تعلیم و تربیت است
محمد چگنی به مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان  هم با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز و طرح های مختلف در این خصوص افزود: تا کنون از نظر تجهیزات و اقلام آموزشی کمک های خوبی جذب شده و تلاش می شود با پیگیری و بستر سازی مناسب برای حضور خیرین ، جذب مشارکتها توسعه بیشتری پیدا کند 

منبع : خبرگزاری صدا و سیما 

منتشر کننده : نزاکت الهیاری 


اشتراک گذاری