مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/12/02 06:51:47
کد خبر: 1095

خیرین مدرسه ساز به کمک مدارس فرسوده منطقه 11 پایتخت می آیند

هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با همکاری اداره آموزش و مشارکت های شهروندی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 و اداره آموزش و پرورش با حضور نمایندگان اصناف سطح منطقه و خیرین مدرسه ساز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، عباس طباطبایی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری گفت: منطقه 11 دارای 154 مدرسه بوده که از مجموع آن ها 11 مدرسه استیجاری، 15 مدرسه اوقافی و35 درصد از مدارس دارای بافت فرسوده بوده که با گلریزان خیرین واصناف مقررشد تا کمک های لازم برای بازسازی ومرمت مدارس ارائه شود.
طباطبایی افزود: 60 درصد از مدارس سطح منطقه دارای بافت فرسوده است و با توجه به امکان وقوع حوادث طبیعی همچون زلزله، نوسازی و احداث مدارس به عنوان هدف در دستور کار قرار دارد که می کوشیم با استفاده از ظرفیت سمن ها و مشارکت شهروندان در راستای نوسازی مدارس گام برداریم.
او خاطر نشان کرد: در ماه های اخیر با دعوت از نمایندگان 24صنف فعال سطح منطقه سه نشست برگزار شده است که این نشست ها در جهت جلب حمایت خیرین برای احداث و نوسازی مدارس در سطح منطقه 11 بوده است.
گفتنی است: جشنواره خیرین مدرسه ساز جهت جمع آوری کمک های نقدی برای احداث مدرسه و نوسازی مدارس دارای بافت فرسوده در محل ساختمان اداره آموزش و پرورش منطقه 11 برگزار شد..

منبع: ایرنا

منتشر کننده : نزاکت الهیاری 


اشتراک گذاری