مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/11/29 08:55:33
کد خبر: 1093

همایش تجلیل از بانوان خیّر مدرسه ساز و مدرسه یار استان گیلان

همایش تجلیل از بانوان خیّر مدرسه ساز ومدرسه یاراستان گیلان باحضور مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در سالن اجتماعات اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، همایش تجلیل از بانوان خیّر مدرسه ساز ومدرسه یار استان گیلان با حضورمهندس علی اوسط اکبری مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان،فاطمه رفیعی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان و جمعی از بانوان خیّر مدرسه ساز و مدرسه یار درسالن اجتماعات اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار وبا اهدای  لوح سپاس از زحمات ارزشمند آنان تجلیل و قدردانی شد.

مهندس مقدم در این مراسم با اشاره به نقش بانوان خیّر مدرسه ساز در پویایی جامعه و با بیان اینکه خانواده موفق تضمین کننده جامعه موفق است افزود:یقیناً هر مرد موفقی در کنارش همسر موفق وخوش فکری وجود دارد. وی با برشمردن کارهای خداپسندانه بانوان خیّر در تامین زیر ساخت های آموزشی اظهار داشتانجام کار خیر موهبتی الهی است که نصیب هرکسی نمی شود و این عمل خیرین مدرسه ساز ستودنی است.مدیر کل نوسازی مدارس استان با پرداختن به اینکه این اداره کل در راستای تأمین زیر ساخت های آموزشی برای رسیدن انسان به  تعالی فعالیت می کند تصریح نمود: خیرین محترم در مسیر رسیدن انسان به تعالی و تکامل نقش برجسته ای دارند.

در ادامه فاطمه رفیعی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان،اهمیت کار خیر و مشارکت در عمل صالح را یاد آور و اظهار داشت:مدرسه سازی از بهترین باقیات صالحات برای انسانهای خیّر می باشد و  فقط خدواند می تواند پاداش این کار خیر را بدهد. وی با بیان اینکه بحث آموزش زیربنایی ترین کار هر کشور است اظهار داشت: بحث آموزش در کنار سلامت می تواند بحث توسعه را در کشور تضمین کند.

منبع : سازمان نوسازی مدارس کشور 

منتشر کننده : نزاکت الهیاری 


اشتراک گذاری