مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/11/24 13:21:44
کد خبر: 1086

جلسه انتخابات اعضای هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشو ربرگزار شد

جلسه انتخابات اعضای هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور روسای جامعه خیرین مدرسه ساز استان های کشور عصر امروز در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ جلسه انتخابات اعضای هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور باحضور روسای جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور عصر امروز در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

در این جلسه دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن تقدیر از زحمات روسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور و اینکه  جامعه خیرین مدرسه ساز کشور راه طولانی را در پیش رو داردافزود: 40 هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی مدارس در سطح کشور نیازمندیم که عزم ملی را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 5 هزار و 700 پروژه نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که نیازمند مشارکت دولت و خیرین است افزود: سال گذشته اعتبار دولت در امر مدرسه سازی مبلغی بالغ بر 200 میلیارد تومان بود که در موقعیت کنونی این رقم تنزل پیدا کرده است .

علی شیرزاده مدیر کل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه این جلسه اظهار داشت :مجموعه خیرین مدرسه ساز در طی 20 سال گذشته نهادی را پرورش داده که به درختی پربار تبدیل شده است و یکی از بزرگترین اهداف ما تزریق نیروهای جوان به این مجموعه است که برگزاری 340 جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح کشور می توان ما را به اهدافمان نزدیک نماید.

وی با تاکید بر اینکه هر دانش آموز نیازمند به 8مترمربع فضای آموزشی است  گفت: 40 میلیون متر مربع کمبود فضای آموزشی در سطح کشور وجود دارد.

مدیر کل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد: در سال گذشته تعهد خیرین مدرسه ساز مبلغی بالغ بر هزار میلیارد تومان بوده که 50 درصد آن محقق شده است .

شیرزاده ادامه  داد: انشاالله در سال آینده به شکل چشمگیری تعهدات دولت در پروژه های خیرین مدرسه ساز افزایش می یابد که رقم آن به زودی اعلام خواهد شد.

در ادامه این جلسه آقایان دفتری به عنوان نایب رئیس ، کمیلی رئیس هیت مدیره ، برازنده و رضازداده به عنوان منشی انتخاب شدند.

در پایان جلسه اعضای هیات مدیره  جامعه خیرین مدرسه ساز انتخاب شدند.

 آقایان ؛ محمد رضا حافظی ،کاظم قلم چی ، ناصرقفلی ، حسین حریری ، علی فخاری ، سیدمحمودبرقعی  ،زهره میردامادیان به عنوان اعضای هیات مدیره و احترام فرنو ،  عبدالله فرمانی به عنوان علی البدل انتخاب شدند .


اشتراک گذاری