مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
چاپ
کد خبر: ۴۸۴۵

روایت کلنگ زنی مدرسه ۹ کلاسه کودکان با نیاز های ویژه در اصفهان توسط کوچکترین کودک نیکوکار

روایت کلنگ زنی مدرسه ۹ کلاسه کودکان با نیاز های ویژه در اصفهان توسط کوچکترین کودک نیکوکار

کودکی که با کلنگ زنی مدرسه ای برای کودکان با نیازهای ویژه آغازگر فرهنگی نیکو در بین هم سن وسالان خود شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ،در پنجمین روز از مهرماه ۱۴۰۳ و  آغازین روزهای  سال تحصیلی  بود که به مراسمی با عنوان "کلنگ زنی مدرسه ۹ کلاسه کودکان با نیاز های ویژه " دعوت شده بودیم ، مدرسه ای که قرار است به همت خیر نام آشنای اصفهان آقای رجالی و همسرشان کلنگ زنی شود ، از قبل این برنامه از کارهای خیری که حاج آقای رجالی انجام داده اند از مشارکت در کارهای بهداشتی و درمانی گرفته تا مدرسه سازی و… شنیده بودیم . 
 

مسئولین آموزشی هم یک به یک می آمدند ؛ از دکتر ملا احمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و اعضای هیئت مدیره گرفته تا مهندس فتحی مدیر کل نوسازی مدارس استان و مسئولین آموزش و پرورش ناحیه یک و هنرمندانی که در جایگاه سفیران مدرسه سازی ، همگام و همراه این کاروان مقدس قرار گرفته اند .

بعد از خیر مقدمی که رئیس اداره ناحیه ۱ آموزش و پرورش به حضار داشت دکتر ملا احمدی پشت تریبون قرار گرفت از ناحیه ۱ شروع کرد که یکی از خیر خیز ترین مناطق استان است ، گفت: بسیاری از مشکلات فضاهای آموزشی این ناحیه به همت همین خیرین برطرف شده است و به امید خدا بقیه مشکلات هم به زودی مرتفع خواهد شد . 
به ۱۳۰۰۰ کلاس درسی اشاره نمود که در استان اصفهان توسط خیرین احداث شده و ۱۰۰۰ کلاس درس دیگری که به همت همین خیرین در آستانه بهره برداری قرار‌دارد . 

نفر بعدی که پشت تریبون قرار گرفت مهندس فتحی مدیر کل نوسازی مدارس استان بود که از خیر این پروژه تشکر کرد و خبر از بهره برداری قریب الوقوع دیگر پروژه ی این خیر در شهرستان مبارکه داد . 

نوبت به قسمت کلنگ زنی مراسم رسید بین تعارفات متداولی که نقل محفل این دست مراسمات است برق در چشمان کودک خانواده رجالی درخشید و با قرار گرفتن کنار دکتر ملا احمدی از او خواست در زدن کلنگ این مدرسه کمک کند انگار خوب می دانست که قرار است کودکانی در این مدرسه مشغول به تحصیل شوند که دلی دارند زلال و به اندازه دریا بزرگ ، کودکانی که نیازمند خدماتی ویژه هستند همان ها که شاید روزی تک تک شان امید آفرینانی برای این مرز و بوم باشند ، سن و سالشان مهم نیست.

من حتم دارم تمامی آنها خواهران و برادرانی می‌شوند برای کودک خانواده رجالی …