مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/09/11 12:18:14
کد خبر: 4413

مدرسه 9 کلاسه بنیاد قلم‌چی میزبان 500 دانش آموز شد

مدرسه دخترانه بنیاد قلم‌چی در شهرستان دره‌شهر استان ایلام افتتاح و میزبان 500 دانش اموز شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مدرسه دره‌شهر که اکنون میزبان ۵۰۰ دانش‌آموز مقطع متوسطه اول در دو شیفت است، در زمینی به مساحت ۴۵۳۸ مترمربع، با زیربنای ۱۵۵۰ مترمربع فضای آموزشی، در سه طبقه، شامل ۹ کلاس درس، اتاق‌های‌‌ اداری، سایت رایانه، اتاق سمعی بصری، نمازخانه و سالن چندمنظوره است. از فضاهای منحصربه‌فرد مدرسه، زمین چمن مصنوعی آن است که فضایی مناسب برای ورزش دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

مرادعلی قادری مدیر آموزش‌و‌پرورش دره‌شهر در گفت‌و‌گویی بیان کرد: مدرسه در‌ه‌شهر یکی از بهترین مدارس این شهر است و ساخت آن به دلیل تراکم بالای جمعیت دانش‌آموزی این شهر از اهمیت شایانی برخوردار است و هم‌اکنون تعداد زیادی از دانش‌آموزان مرکز شهر و روستاهای همجوار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: مدرسه جدید در روحیه دانش‌آموزان و در نتیجه ارتقای وضعیت تحصیلی آنان می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

مراسم افتتاح مدرسه بنیاد قلم‌چی دره‌شهر با حضور مدیرکل و مسئولان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، فرماندار و مدیر و مسئولان آموزش‌و‌پرورش دره‌شهر، مسئولان نمایندگی‌های بنیاد قلم‌چی در استان ایلام، امیری از دره شهر، دانیالی از آبدانان پسر، جایروندی از آبدانان دختر، بالاوندی از بدره، عشرتی‌فرد از ملکشاهی، یاسمی از ایوان و علی رستمی‌مهر از سرابله و همکاران تهران، برگزار و به هر یک از دانش‌آموزان پکیج لوازم‌التحریر اهدا شد.

 

 با احتساب این پروژ‌ه تاکنون ۳۴۴ مدرسه (۱۱۹۶ کلاس درس) ساخته یا تکمیل شده توسط بنیاد قلم‌چی به بهره‌برداری رسیده است.


اشتراک گذاری